I travaglii di Estram cuntinueghjanu malgradu u clima fretu

I travaglii di Estram continuanu malgradu u clima fretu: A custruzzione di e linee supplementari di l'Operazione di u Sistema di Ferrovia Ligera in Eskişehir cuntinueghja malgradu e cundizioni climatichi duri.
A custruzzione di e linee supplementari di u Light Rail System Enterprise (ESTRAM) in Eskişehir cuntinueghja malgradu i duri cundizioni climatichi.
U travagliu hè finitu in certi quartieri. Hè amparatu chì i test drives cumincianu prestu nantu à e novi linee, mentre chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in certi rigioni. À l'intersezzione di u Distrittu Çankaya è u Distrittu Ihlamurkent, l'enfasi era nantu à a custruzzione di una fermata. L'equipaggiu cuntinueghjanu u so travagliu malgradu u clima fretu. Hè stata chjappata nantu à a lenti chì l'impiegati anu pruvatu à scaldà brusgiate u legnu in una latta per rinfriscà un pocu in cundizioni climatichi freti. Hè statu amparatu chì i viaghji di prova ponu esse cuminciati in questa regione dopu a custruzzione di a stazione è a stallazione di a linea elettrica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*