U primu vermu di seta di Tram domesticu di Turchia hà purtatu 750 mila passageri

Tram di i vermi à seta
Tram di i vermi à seta

U primu tram naziunale di Turchia, Silkworm, hà purtatu 750 mila passageri: U primu tram naziunale, "Silkworm", pruduttu in Bursa sottu a guida di a Municipalità Metropolitana, chì porta trasportu còmode à u centru di Bursa, hà purtatu circa 1 mila passageri da ottobre. 12, quandu hà iniziatu i so servizii nantu à a linea T750 trà Atatürk Street è Garage.

A linea di tram T1, chì cuntinueghja à funziunà senza intoppi in Bursa, dà una nova vita à u trasportu urbanu. Cù l'inclusione di u tram, chì hà purtatu circa 750 mila passageri finu à a data, in u sistema di trasportu, parechji veiculi sò stati ritirati da u trafficu urbanu è cusì cuntributi serii sò stati fatti à a qualità di l'aria.

U sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà dichjaratu chì Burulaş hè surtitu da l'operazione di tram cù successu è hà dichjaratu chì dopu à T1, e linee Terminal è Siteler seranu messe in opera u più prestu pussibule è tutte e strade di a cità seranu integrate in u sistema di ferrovia leggera. .

Chjama à a sensibilizazione à i citadini

Dichjarà chì a ghjente di Bursa s'adattava assai rapidamente à u tram, Altepe hà ricurdatu una volta di più chì i veiculi ùn devenu mai esse lasciati nantu à a linea di tram, chì hè intrecciata cù u trafficu. U sindaco Altepe hà dichjaratu chì ùn deve esse micca tappe nantu à e rotte è fermate di i veiculi di passageru chì facenu servizii publichi, è hà dumandatu à sensibilizà i citadini, nutendu chì i veiculi chì ùn rispettanu micca e regule seranu penalizzati in l'articulu 61/1-a di a lege di u trafficu stradale.

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana attribuisce impurtanza à l'attività di trasportu è hà u scopu di dà vita à u trafficu cù u so travagliu, Altepe hà dettu: "Quandu u trafficu urbanu in Bursa hè bluccatu, tutte e persone di Bursa soffrenu. I studienti anu da ghjunghje facilmente à e so scole, l'impiegati à i so posti di travagliu, è i pazienti à l'istituzioni sanitarie. À questu puntu, facemu u travagliu necessariu, ma i citadini anu ancu esse attenti è sensibuli nantu à questu tema. Ogni citadinu cuscente deve rispettà i diritti di trasportu di l'altri citadini, ùn deve mai piantà o parcheghju nantu à a linea di tram, è deve avvistà quelli chì facenu. "Aspittemu chì i nostri citadini sò più sensibili nantu à questu tema", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*