U fabricatore di veiculi pesanti MAN guarda a strada versu u 3u aeroportu

U fabricatore di veiculi pisanti MAN aspetta u 3rd aeroportu: MAN tedesca, chì hà vindutu 2013 camions in Turchia in 2059, stima chì quasi 3 camions travaglià in a custruzzione di u 1000rd aeroportu è u mercatu serà assai attivu.
MAN, u fabricatore di veiculi pesanti sottu u giant automobilisticu tedescu Volkswagen, aspetta chì u terzu aeroportu sia custruitu in Istanbul.
U CEO di MAN Turkey Tuncay Bekiroğlu hà dettu chì circa 1000 camioni travaglianu in a custruzzione di u novu aeroportu è u mercatu di i veiculi pesanti diventerà attivu. Bekiroğlu hà dettu: "Avemu avutu riunioni cù 1-2 cumpagnie ligati à l'offerta in quantu à u camion. "A custruzzione di u 3u aeroportu ci affetterà assai positivamente", disse.
A prima azzione maiò di MAN in Turchia era di custruisce u Ponte di Galata in u 1912. Tuncay Bekiroğlu hà annunziatu u bilanciu 2013 di a cumpagnia è l'aspettattivi 2014 in Zindan Han, nantu à a riva di u Cornu d'Oro, chì una volta era attraversatu da stu ponte storicu.
Dichjarà chì anu superatu u scopu in a vendita di autobus l'annu passatu, ma hè cascatu un pocu in daretu in i camioni, Bekiroğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti:
"Mentre avemu dettu "venderemu 2013 autobus" in 275, avemu vindutu 407 autobus. 222 di questi sò autobus di viaghju. 185 di elli sò autobus urbani.
Pisò u gasu, Gezi splode
Siccomu era prima di l'elezzioni, i tenders sò stati aperti in u 2012 è a vendita di l'autobus publichi hè cresciuta. In novu, per u 2013, avemu dettu "Vendemu 2750 camions" è avemu vindutu 2059 di elli. Questu hè vinutu da u mercatu. U mercatu hà tornatu 10 per centu. Avemu a piena vapore, l'avvenimenti di Gezi sò accaduti. Avemu pressatu à tuttu u gasu, u 17 di dicembre hè accadutu. U frenu è u gasu sò faciuli per quelli chì travaglianu cù stock... Ma in u nostru paese, 1 camion hè custruitu in 1 mese. Ci vole 5 mesi per l'autobus per esce da a cinta cù a pianificazione. Avemu predicatu una cuntrazione in u mercatu in 2014. In particulare per via di u mondu. "Avemu aspittatu una contrazione di 10 per centu, ma avà pò esse più".
Bus 400 mila euro
MAN produce veiculi pesanti in Turchia dapoi u 1967. A so fabbrica in Ankara pruduce avà solu autobus, è i camioni sò impurtati. Sicondu l'infurmazioni datu da Bekiroğlu, i camioni pruduciuti da MAN sò venduti trà 40 mila è 100 mila euro, mentri u prezzu di un autobus pò andà da 200 mila euro à 400 mila euro.
A cumpagnia hà una quota di mercatu di 7 per centu in camioni è 11 per centu in autobus in Turchia. MAN Turkey, chì hà fattu un fatturatu di 2013 milioni d'euros in 435, hà annunziatu ch'ellu hà ottinutu 167 milioni d'euros di esportazioni, principalmente in Europa. Dichjarà chì vendenu soprattuttu i so autobus à e cumpagnie di viaghju, Bekiroğlu hà dichjaratu chì i partiti pulitichi è l'istituzioni pubbliche sò ancu trà i so clienti.
Per quessa, l'annu passatu, mentri AK Party hà acquistatu 2, CHP 1 è MHP 2 autobus MAN, u Primu Ministeru hà aghjustatu 2 autobus à i so veiculi.
Hà dichjaratu chì Alem FM trasmette da un autobus MAN Neoplan, è certi club di football preferanu i so autobus.
Mi piacerebbe Volkswagen
MAN, chì i fundamenti sò stati posti in u 1758, hè sottu u paraplu di Volkswagen tedesca da u 2011. In quantu à Volkswagen, chì hè spessu chjamatu per pruduce vitture di passageru in Turchia, Tuncay Bekiroğlu hà dettu: "Mi piacerebbe chì l'investimentu Crafter vene in Turchia. A subindustria, u mercatu, a forza di travagliu educata, hè tuttu quì... A Pulonia hè un pocu più impurtante per l'investimentu. Ma a decisione finale ùn hè micca stata presa ", disse.
Bekiroğlu hà dichjaratu chì aspettanu chì a Turchia cresce quasi 2013 per centu in 4 è hà dettu:
"Sì ùn era micca per l'avvenimenti di Gezi, avariamu cresciutu di 6 per centu. "In u 2014, spergu una crescita di 2.5 - 3 per centu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*