U Ponte di Metro Haliç hè apertu

Ponte di Metro Halic
Ponte di Metro Halic

U Ponte di Metro Cornu d'Oro hè statu apertu: Parlendu à a cerimonia di apertura di a Linea di Metro Sişhane-Haliç Crossing Bridge-Yenikapı, custruita da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, in a Stazione Yenikapı Marmaray, Erdoğan hà desideratu chì a linea sia benefica per ghjente di Istanbul.

U primu ministru Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì cù a linea di metro inaugurata, ci vole 69,5 minuti per andà da Taksim à Kartal, è hà dettu: "Avemu custruitu a linea revelendu a storia à u cuntrariu, senza dannu i monumenti storichi, in una regione. chì hà migliaia d'anni di storia di Istanbul. In cunsiderà u ritardu in a linea, avemu passatu 77 milioni di lire, revelendu a struttura storica è l'artefatti storichi. Questa apertura hè stata fatta 4-4,5 anni fà. Questu hè statu ritardatu per via di a nostra sensibilità ".

U Primu Ministru Erdoğan hà nutatu chì cù sta linea, un altru passu storicu hè statu fattu in u trasportu d'Istanbul, chì Şişhane era cunnessu à Yenikapı via u Cornu d'Oro, è chì sta linea di 3,5 chilometri unisce ancu Sarıyer Hacıosman è Yenikapı in metro.

Dichjarà chì Hacıosman, 4. Levent è Taksim è altre stazioni sò cunnessi à Göztepe, Maltepe, Üsküdar, Kozyatağı è Kartal via a stazione di trasferimentu Yenikapı è Marmaray, Erdoğan hà dettu: "U nostru citadinu, chì piglia u metro da Hacıosman, attraverserà u Golden. Ponte di Cornu è ghjunghje à Yenikapı. Da quì hà da attraversà u Marmaray, è da quì hà da pudè andà finu à Kartal. Avà Taksim-Yenikapi hè solu 7,5 minuti. Improvvisazione -Kadıköy avà 24,5 minuti. Kartal hè avà 69,5 minuti da Taksim ", disse.

TEXTURE STORICA ATTENDU

Enfatizendu chì a linea custituita da 3 stazioni chì deve esse aperta oghje hè a linea induve si svolge a custruzzione di metro più difficiuli in u mondu, Erdoğan hà cuntinuatu cusì:
"Avemu custruitu sta linea in una regione chì ospita migliaia d'anni di storia di Istanbul, revelendu a storia à u cuntrariu senza dannà l'artefatti storichi. Mentre custruisce sta linea, a storia cunnisciuta di Istanbul emerge. 23 antichi navi di legnu scuperte. Più di 50 mila artefatti storichi sò stati eliminati. Hè statu ancu revelatu chì a storia di Istanbul data di 8 500 anni fà. Cunsiderendu u ritardu in a linea, avemu passatu 77 milioni di lire, vale à dì 77 trilioni di lire, per revelà a struttura storica è l'artefatti storichi. Questa apertura hè stata fatta 4-4,5 anni fà. Questu hè statu ritardatu per via di a nostra sensibilità. Avemu preferitu l'ultime tecnulugia in cunnessione ferroviaria per ùn dannà l'artefatti storichi. Avemu minimizatu u rumore è a vibrazione. In questa linea, avemu custruitu un ponte chì aghjunghjera bellezza à a bellezza di Istanbul sopra u Cornu d'oru. Grazie à a stazione di u Cornu d'oru, i Istanbuliti prufittàranu di u restu è l'opportunità di divertimentu nantu à u ponte. Ùn producemu micca parolle, producemu azzioni. 124 vagoni tecnologichi muderni, equipati, senza conducente serviranu in questa linea ".

U primu ministru Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì a lunghezza di u sistema ferroviariu in a cità hè aumentata à 141 chilometri cù a linea inaugurata, è chì a custruzzione di 110 chilometri cuntinueghja, è chì u so scopu in 2019 hè di ghjunghje à 420 chilometri di lunghezza di metro.

"Ci hè l'innu di u decimu anniversariu, "Avemu magliatu i quattru cantoni di u nostru paese cù rete di ferru". Quale hà fattu maglia à quale ? Hè questu CHP? Innò. Dopu à Gazi Mustafa Kemal, ùn ci hè micca un passu in u sistema ferroviariu. Hè cuminciatu cù noi ", disse Erdogan, aghjustendu chì Istanbul avarà una linea di metro di 2019 chilometri dopu à 776.

Erdoğan hà felicitatu a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, tutta a squadra, quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di a linea, architetti, ingegneri, travagliadori, scientisti, archeologi, è hà desideratu à i residenti di Istanbul un viaghju sicuru è còmode.

"Usiu di novu MARMARAY"

Esprimendu chì hà utilizatu Marmaray di novu oghje per a prima volta dopu l'apertura, u Primu Ministru Erdoğan hà spiegatu chì anu ghjuntu à Yenikapı da Üsküdar in pocu tempu. Esprimendu chì ci sò citadini chì campanu in Istanbul, ma chì ùn anu ancu imbarcatu in Marmaray è ùn anu micca viaghjatu nantu à e novi linee di metro, Erdoğan hà dettu chì i turisti da Turchia è ancu da parechje parte di u mondu utilizanu Marmaray.

Dichjarà chì anu parlatu di Marmaray in u Giappone è in Malesia, è chì u mondu parlava di Marmaray, Erdoğan hà dettu chì questu ponte in u Cornu d'oru serà avà discututu. Vulendu chì tutti sperimentanu Marmaray almenu una volta, Erdoğan hà dumandatu à a ghjente d'Istanbul per sperimentà u sentimentu unicu passendu sopra u Cornu d'oru cù questa linea aperta è scende nantu à u Cornu d'oru è fighjulà a cità.

Erdogan hà dettu chì quandu si n'andò à l'esteru da a so elezzione cum'è u sindaco, quandu hà vistu e facilità avanzate è l'alti standard di vita quì, hà suspiratu dicendu: "Perchè ùn esistenu micca in u nostru paese", è si lamentava: "Perchè hè a nostra nazione. esse nigatu?" Hà nutatu chì i ghjovani ùn anu micca sperimentatu i ghjorni di l'aria senza acqua è contaminata di Istanbul.

U Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan hà dettu: "Ciamu à i ghjovani di 20-25 anni. Ùn avete micca sperimentatu quelli ghjorni. Avemu preparatu un tali Istanbul, un tali Turchia per voi ".

Espristendu chì l'Europa era quasi completamente brusgiata è distrutta in a 2ª Guerra Munniali, Erdoğan hà dettu chì u Giappone hà sappiutu listesse cose.

"FACEmu RIFORME TANCHE SERIE"

Esprimendu chì i paesi chì sò stati completamente distrutti, anu ricustruitu, anu cuminciatu à offre e più belle è muderne opportunità à u so populu, Erdoğan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Ancu se a Turchia ùn hà micca sperimentatu a distruzzione di a Secunna Guerra Munniali, sfurtunatamenti hà ritardatu in questa corsa per u prugressu. L'anu fattu, a nostra nazione hè stata custretta à fighjà, à fighjà cù invidia per via di l'amministratori impotenti. Quandu i nostri fratelli chì travaglianu cum'è travagliadori in Auropa sò ghjunti, ci anu parlatu di un mondu sfarente, e strade, i metro è i treni d'alta velocità quì. Anu purtatu cioccolatini in i so sacchetti. Ùn l'avemu mancu. Avemu un tali prublema avà ? Ci portavanu quaterni è penne. Ùn esistevanu mancu. Ci diceranu ciò chì si sentia per cullà in un aviò. U mo pòpulu, sfurtunatamenti, solu suspirava, fighjulava è ascoltava cun admirazione annantu à l'anni. In u 2, avemu avutu l'oppressione, l'amarezza è a tristezza di sta differenza. Avemu travagliatu duru per ellu. Avemu dettu: "Qualunque cosa succede in Londra, Parigi, Berlinu, New York, succederà in Istanbul". Avemu dettu: "Istanbul avarà assai di più", cum'è a ghjente vive è qualsiasi opportunità chì anu. Dopu avè pigliatu u guvernu, avemu cuminciatu à implementà questu in tutta a Turchia. Avemu dettu: "Ciò chì ci hè in Inghilterra, Francia, Germania, Giappone, America, u nostru paese li merita è l'averà". Avemu fattu i più grandi riformi di a nostra storia republicana, avemu fattu i più grandi investimenti. Avemu ancu superatu i standard occidentali in parechji spazii. Avà u mo citadinu hè ancu in l'aviò. Avà hè pussibule piglià un aviò trà Istanbul è Ankara per u prezzu di un autobus di lussu. Attualmente, 1994-6 diverse cumpagnie di u settore privatu facenu trasportu. THY hà avà pigliatu u so postu trà i primi 7 paesi trà i paesi di u mondu. In 7 anni, 79 mila 6 chilometri di strade divise sò stati custruiti in a storia di a Republica. Avemu custruitu 100 mila chilometri di strade divise in 11 anni. Questa hè a nostra diferenza. Avemu avà i treni veloci di u punente. Spergu chì compieremu a fase Eskişehir-Istanbul in pocu tempu. Avà Ankara-Sivas hè preparatu. Ci sò standardi demucratici avanzati in l'Occidenti ? In u nostru paese, questi sò oghji ghjunghje rapidamente. Facemu riforme assai più radicali ".

U Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì alcune persone eranu disturbate da a decisione di prucessu in attesa o micca di persecuzione in quantu à l'"onda di u 17 di dicembre" è hà dettu: "Quale hè statu disturbatu? E trombe di a struttura parallela sò stati disturbati. Cosa hè "u ghjudiziu hè finitu". Va bè, induve erate u 17 di dicembre ? Eranu sinceri i passi fatti u 17 di dicembre ? Tuttu era un script, questu script avia attori è attrici. Quessi eranu i so trombetti, i so sicofanti. À mezu à elli, ci era quelli chì sò andati finu à dumandà a chjusura di u Partitu AK è chì ùn avianu micca a so parte di demucrazia.

Dichjarà chì "u direttore generale di CHP hà datu una entrevista à un ghjurnale internaziunale, un ghjurnale operativu chì hè u nemicu di a Turchia", Erdoğan hà cuntinuatu cusì:
"Dice; "Da a data di a Turchia hè stata fundata..." Fighjate, questu hè assai interessante, "Turchia hà vultatu a so faccia versu a civilisazione dapoi u so stabilimentu in u 1071". Turchia hè stata fundata in u 1071 ? "Ora provanu di fà di noi un paese di u Mediu Oriente, questu hè inaccettabile", dice. Fratelli, induve andate à risolve avà, questu hè u livellu. Questu hè u livellu di u direttore generale CHP. À u capu di u CHP, ci hè un direttore generale chì pensa chì 1071 hè a data di fundazione di Turchia. L'infernu hè finu à i ghjinochje. Allora insulta u Mediu Oriente, cum'è s'ellu diceva: "Cercanu di fà di noi un paese di u Mediu Oriente". In questu modu, prova di attirà l'attenzione di qualcunu. Zeru cunniscenza di a storia, zero geografia, zero cunniscenza di a cultura religiosa è a moralità, zero pulitica in ogni modu, ancu sottu à zero fiducia in sè stessu...

Tuttu u mondu sapi da induve u CHP hà purtatu stu paese, è ognunu sapi da induve u Partitu AK hà purtatu stu paese. Per decennii, anu cundannatu u nostru populu à i treni neri, l'hanu uccisu nantu à e strade à una sola corsia, li disgraziavanu à e porte di l'uspidale, alluntanò a ghjente da e porte di a scola, rinviatu stu paese à a miseria, a corruzzione è a pruibizioni. Quì in Istanbul, anu cundannatu sta bella cità à a contaminazione di l'aria, a basura è a sete. Parla di una civilisazione chì hè fora avà. Questa hè a mentalità CHP, u CHP ùn face micca affari, ùn permette micca di fà affari ".

"A MENTALITÀ CHP hè WASTE, POLLUTION, TERZE"

Ricordendu chì u sindaco di a municipalità metropolitana d'Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu in u so discorsu chì u CHP hà datu un votu di "rifiutazione" à u prugettu di parcheghju di più piani cù una capacità di 100 mila vitture in l'Assemblea Municipale, Erdoğan hà dettu: "Tu, u presidente, pensavate ch'elli anu vutatu "sì" ? Induve ci hè un bonu travagliu, sò opposti à quellu travagliu. Hè cusì... Hè ciò chì anu, ùn cambianu micca, sò listessi. Sfurtunatamente, si parlanu in modu diversu à a sera, è si parlanu in modu diversu à a matina ".

Esprimendu chì si sò sbarazzati di sta mentalità in 1994 in Istanbul è dopu in tutta a Turchia in u 2002, u Primu Ministru Erdogan hà ricurdatu chì hà pigliatu a sindacatura di a municipalità metropolitana di Istanbul da u CHP.

"Quandu aghju pigliatu da u CHP, Istanbul era spazzatura, sete, sporca. A mentalità CHP hè digià basura, contaminazione, contaminazione di l'aria, sete. Induv'ellu hè, a vedete quì ".

"Venemu à u ghjornu, andendu aldilà di sabotaggi è calibri"

Enfatizendu chì anu superatu tutti l'ostaculi, i sabotaggi è i complotti, u Primu Ministru Erdoğan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"Ma ùn ponu micca digerillu, ùn ponu micca accettà. "Cumu a Turchia hà un trenu d'alta velocità, hè questa Germania?" dicendu, sò dopu à bluccà u trenu d'alta veloce. "Cumu pò a Turchia avè un aeroportu cù una capacità di 100-150 milioni à l'annu?" dicendu, si prova à impedisce stu grande prughjettu. Quì avete vistu u ghjocu, avete vistu a struttura parallela. Sta struttura parallela ùn hà micca pigliatu passi per bluccà u 3u aeroportu ? Tirò. Ùn anu micca andatu in u modu di chjamà l'imprese è l'imprendituri cum'è suspettati? Sò andati.

Aieri, annantu à l'onda di u 17 di dicembre, ci sò state decisioni nantu à u prucessu pendente o micca di persecuzione. Qualchissia hè stata offesa. Quale hè stata offesa ? E trombe di a struttura parallela sò stati disturbati. Cosa hè "u ghjudiziu hè finitu". Va bè, induve erate u 17 di dicembre ? Eranu sinceri i passi fatti u 17 di dicembre ? Sicondu ciò chì, cù quale evidenza, cù quale documentu, chì hè statu ghjittatu. Tuttu era un script, questu script avia attori è attrici. Quessi eranu i so trombetti, i so sicofanti. À mezu à elli, ci era quelli chì sò andati finu à dumandà a chjusura di u Partitu AK è ùn avianu micca a so parte di demucrazia. Eranu abbastanza sfurtunati per dumandà dumande cum'è "Cumu pò Istanbul diventà u 3u ponte, cumu pò esse custruitu un canale per salvà u Bosforu, cumu passa u Marmaray sottu u Bosforu". Ùn pudianu micca accettà o digerisce questi è eranu seriamente disturbati da elli. Ricurdativi, CHP ùn faci micca, ancu micca. Ma avemu fattu, facemu, è avemu da fà. Qualunque sia l'ostaculi chì eliminanu, continueremu à fà cresce è serve stu paese ".

U Primu Ministru Erdogan hà dettu: "Vulìanu dannà e nostre cità, Turchia, l'ecunumia turca. Quandu ùn anu pussutu ottene risultati da quì, vulianu marchjà versu i so miri brutti cù u tentativu di colpu di u 17 dicembre sta volta. "L'avvenimenti di Gezi è u tentativu di colpu di u 17 di dicembre sò i tentativi di i stessi ingegneri pulitichi", disse.

Enfatizendu chì u 30 di marzu, quandu si feranu l'elezzioni lucali, serà una "trasfurmazione", un "puntu di rottura per a demucrazia avanzata", Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"Per questu mutivu, pregu specificamente à tutti i Istanbuliti, à tutti i mo citadini chì ci fighjenu nantu à i so schermi, di cuntinuà sta strada andendu da porta à porta cun vigore, essendu infurmatu, grande è vivu. Perchè entranu in ogni tipu di cooperazione, anu fattu. Spergu chì u guvernu di u Partitu AK sarà più forte u 30 di marzu è cuntinueghja a so strada. Vulìanu dannà e nostre cità, Turchia, l'ecunumia turca. Quandu ùn anu pussutu ottene risultati da quì, vulianu marchjà versu i so miri brutti cù u tentativu di colpu di u 17 dicembre sta volta. L'avvenimenti di Gezi è u tentativu di colpu di u 17 dicembre sò i tentativi di i stessi ingegneri pulitichi. In i dui casi, i stessi visi scuri anu agitu daretu à e scene. In i dui casi, i stessi media anu pigliatu u listessu compitu. Ancu s'è i roli cambianu, l'extras cambianu, è i scenarii cambianu, tramindui miranu à Turchia, tramindui miranu à a vulintà naziunale, tramindui miranu à i prughjetti globale di Turchia. Quì si vede ciò chì succede avà. Quelli chì anu attaccatu à e nostre zitelle cù una buttiglia di birra in manu, travaglianu inseme cù quella struttura parallela cunnisciuta, cercanu di operà inseme. I mo fratelli ! Ieri, sapete, qualcunu chjamava u foulard "furuat", "hè dettagli" in i tempi più difficili. Oghje, portanu l'acqua à u mulinu di quelli nemichi di i foulard. Qualunque sia i valori naziunali chì sta nazione hà, mostranu ostilità versu ella. Luttanu per sfruttà qualunque valore morale hà sta nazione ".

Nutendu chì ùn importa ciò chì facenu, nè elli nè a nazione permettenu à sti "showrunners" è i "cerchi scuri" daretu à elli, Erdogan hà dettu, aghjustendu chì l'ecunumia, a demucrazia è a fratellanza di u paese cuntinueghjanu à cresce è i so prughjetti glubale continueranu. à alzà.

"Separate i vostri modi"

In riferimentu à e discussioni nantu à l'accordu HSYK tenuti ieri in a Gran Assemblea Naziunale, Erdoğan hà dettu: "Ci sò 5-10 persone da u CHP digià quì. Ellu disse: "Ugualmente, forse menu di u MHP, ma grazie à Diu, u nostru staffu era quì in tuttu, è anu passatu a lege HSYK da u Parlamentu", disse.

U primu ministru Recep Tayyip Erdogan hà continuatu u so discorsu cusì:

"Cammineremu. Andemu nantu à sta strada cù a nostra fede è determinazione, sperendu influenzendu u putere di avucatu datu da a nostra nazione. Perchè ùn daremu micca l'uppurtunità à quelli chì volenu impediscenu stu prucessu di suluzione. Cuntinueremu à avanzà in pace è fratellanza. Ch'elli calunnianu ciò ch'elli volenu, ghjittanu u fangu chì volenu, ch'elli tradissinu ciò ch'elli volenu cù u putere di i media in manu. Sò cusì immurali chì anu pigliatu u nostru caru prufeta da u Miraj è u mettenu nantu à u camion. Sò abbastanza immurali per tradisce i nostri valori. Avà fighjate; Durante l'avvenimenti di Gezi, questi KadıköyIn u , anu scrittu annantu à un muru : A persecuzione principia in u 1453. Fratelli, questu hè. Hanu incendiatu a nostra bandiera in a strada in Ankara. Ùn hè micca CHP? Ùn puderia micca andà à Hakkari in l'alizzioni è agite una bandiera turca in a so manifestazione. Ùn sò micca? Perchè ùn pò swing? Ùn hà micca un tali valore. Ùn importa micca quantu valore morale avemu, anu sempre attaccatu. I mo fratelli ! Hè tuttu, sò cusì disprezzu, cusì traditore. Questa struttura parallela cunnisciuta hè da u listessu latu chì elli. CHP, MHP, tutte l'urganisazioni marginali, più sta struttura parallela si sò riuniti in a listessa alleanza. Si scontranu à u travagliu di demolizione. Questu hè ciò chì aghju pruvatu à spiegà à i mo fratelli è soru à a basa di sta struttura parallela. Ùn vene micca à stu ghjocu. Ùn ci hè micca bona vuluntà in elli. Ricurdativi "e strade di l'infernu sò pavimentate cù boni intenzioni". Hè cusì chì anu ingannatu. Hè cusì chì anu ingannatu. Avemu ghjuntu à stu ghjocu ma mai dopu. Dicu: "E persone chì si prostranu nantu à a fronte 5 volte à ghjornu ùn anu nunda di fà cù questi". Dicu: "Quelli chì amanu a so bandiera, a so patria è a so nazione ùn ponu micca nunda à fà cù questi", è u dicu di novu, i mo fratelli puri, puliti è sinceri ùn anu micca affari cù e persone chì sò abbastanza disrispettu per aduprà. u nostru amatu Prufeta è u so spiritu benedettu per u so propiu travagliu. U mo fratellu; I mo fratelli sinceri è amichevuli in Anatolia è Tracia ùn anu nunda di fà cù quelli chì diventanu cusì disgraziati da rapprisintà u celu, l'infernu è ancu l'Azrael nantu à i schermi. Hè per quessa ch'e dicu, venite è partendu".

"Le trappule saranu rotte"

Nutendu chì a "struttura parallela" s'hè riunita cù u CHP, MHP, "Viaggiatori" è ogni tipu d'urganisazioni marginali di sinistra, Erdoğan hà dettu: "Quasi porta i mo fratelli puliti in Anatolia è Tracia versu un abissu. Ùn vene micca à stu ghjocu ", disse.

Enfatizendu chì si curaranu di i so affari in Istanbul è in Turchia, u Primu Ministru Erdoğan hà dichjaratu chì "Anu pruduciutu impieghi è servizii per 11 anni, è anu pruduciutu parolle, ostaculi è tensioni".
Nutendu chì ùn cascà micca in questa trappula, Erdoğan hà dettu chì continuanu à pruduce servizii cù amore.

U primu ministru Recep Tayyip Erdogan hà dettu: "Lasciate chì i media scrivenu ciò chì volenu, calunnianu ciò chì volenu, dicenu e bugie chì volenu. I media ùn ci anu purtatu quì, a ghjente hà fattu. L'avete purtatu. Ùn sò micca i media chì pigliaranu a fiducia da noi. Hè a nazione. Viderete, tutte e trappule ch'elli mettenu seranu rotte. Viderete ch'elli cascànu in a trappula ch'elli anu stallatu. U 30 di marzu serà a data chì sta trappula brutta serà rotta. U 30 di marzu serà una data quandu a vulintà di a nazione ruggirà di novu. U 30 di marzu serà a data quandu tutti l'ostaculi sò eliminati è Turchia sguassate tutti l'ostaculi davanti à i so obiettivi di 2023. Camminemu nantu à sta strada prima cun Diu è dopu cun voi. Avemu sempre andatu cusì. Andemu sempre cusì. Ch'Allah ci spieghi u nostru modu. Chì Allah ci aiuti ", disse.

Erdoğan hà desideratu chì u Golden Horn Metro Crossing Bridge, chì hè statu inauguratu, sia trà i simboli di Istanbul, è felicitò quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u ponte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*