L'industria logistica in alerta

U settore logisticu hè in alerta: Dichjarà chì a turbulenza pulitica in Turchia hà affettatu assai u settore logisticu, u presidente di Batu Logistics Taner Ankara hà dettu: "Ci hè una seria incertezza avà. U numeru di cumpagnie logistiche chjuse in dui anni si avvicinava à 120. "U nostru travagliu hè lasciatu à u risultatu di l'elezzioni", disse.
L'ambienti caòticu chì a Turchia hè ancu hà fattu i logistici ribelli. L'investimenti in u settore, chì hè intrutu in una grande recessione, sò stati suspesi. Taner Ankara, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Batu Logistics, una di e principali cumpagnie di logistica di Turchia, hà dichjaratu chì, se ùn sò micca pigliatu precauzioni, u settore serà cumplettamente bluccatu è hà dettu chì e so speranze sò lasciate à i risultati di l'elezzioni.
U mercatu ùn hè micca crescente
Ankara hà indicatu chì u mercatu di logistica turca hà una dimensione potenziale di 100 miliardi di dollari è hà dettu: "Tuttavia, per via di insufficienze politiche, ecunomiche è infrastrutturali, u mercatu hè stata à u livellu di 55 miliardi di dollari. "Hè difficiule di parlà di crescita", disse.
I monete sò diventati sali è pepite
Ankara spiegò l'impattu di u scambiu nantu à u settore cusì: "Quandu u scambiu aumenta, pò pare chì ci hè un aumentu quandu i guadagni sò cunvertiti in Lira Turca. In ogni casu, un aumentu di u scambiu reduce l'esportazioni è l'impurtazioni, è naturalmente u numeru di trasportu in u settore logisticu. "Ci hè una situazione negativa chì pare pusitiva".
Tutti l'ochji nantu à i paesi logistichi
Dichjarà chì i paesi logistichi, chì sò stati aspittati da u settore per un bellu pezzu, cuntinueghjanu à travaglià in cità 7, Ankara hà cuntinuatu cusì: "U prughjettu in a regione Istanbul-Çatalca hè prevista per esse messu in opera prestu prestu. quantu pussibule. Cù l'implementazione di sti travaglii, chì duveranu esse cunnessi à Ro-Ro, Ferrovia è Autostrada, vedemu grandi benefici sia cum'è settore sia cum'è paese. Ci hà da piglià un pocu di tempu per u sistema per esse stabilitu, ma una volta chì hè stabilitu, tuttu procederà più sistematicamente.
A burocrazia hè un grande prublema
Parlendu di i prublemi recenti cù a Bulgaria in quantu à i documenti di transitu di i TIR, Ankara hà dettu: "Pudemu avè qualchì problema per u fattu chì ùn simu micca un membru di l'UE. Ùn ci hè bisognu di nome direttamente un paese. Tuttavia, postu chì ùn simu micca un membru di l'UE, avemu bisognu di documenti di transizione. "Questu pò rallentà u travagliu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*