Russia per cumprà oliu da l'Iran in cambiu di a custruzzione di a ferrovia

A Russia riceverà l'oliu da l'Iran in cambiu di a custruzzione di una ferrovia: a Russia si prepara per un accordu di scambiu di petroliu cù Teheran, induve un embargo parziale hè impostu per via di u so prugramma nucleare. U Ministru di l'Ecunumia Russu Aleksey Ulyukayev, chì andarà in Iran u mese prossimu, offre un accordu di compra di petroliu in cambiu di a custruzzione di a ferrovia.
L'ambasciadore russu in Teheran Levan Jagaryan hà dettu in una dichjarazione chì Ulyukayev hà da fà una visita in Iran u 21 di marzu è u prublema serà discututu à u più altu livellu. In a so dichjarazione, Jagaryan hà dettu: "U Ministru di l'Ecunumia Russu offre à l'Iran un accordu di barattu per a custruzzione di una ferrovia in cambiu di oliu".
Esprimendu chì volenu sviluppà relazioni ecunomiche cù l'Iran in parechji spazii, Jagaryan hà dettu: "L'Iran è a Russia anu relazioni attive in u campu puliticu. Questu hè efficace in u sviluppu di relazioni ecunomiche ". utilizatu l'espressioni.
U Moscow Times hà scrittu chì a Russia cuntinueghja i so sforzi per cumprà 500 mila barili di petroliu per ghjornu da l'Iran, è chì l'ingudu mensuale di Teheran, chì cumprà bè o servizii, ghjunghje à 1,5 miliardi di dollari.
A cuntrariu di i Stati Uniti è di l'Unione Europea, a Russia, chì hè implicata in e negoziazioni in corso in quantu à u prugramma nucleare iranianu, ùn participa micca à e sanzioni imposte à l'Iran fora di e risoluzioni di u Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU.
E sanzioni imposte da i Stati Uniti è l'Europa anu riduciutu l'esportazioni di petroliu di l'Iran à a mità in l'ultimi 18 mesi à 1 milione di barili per ghjornu. A Russia, chì si prepara à cumprà 500 mila barili di oliu per ghjornu, aumenterà l'esportazioni di petroliu di l'Iran da 50 per centu. Cunsiderendu chì u prezzu mediu di i barili di petroliu hè di circa 100 dollari, l'ingudu supplementu mensile di l'Iran righjunghji 1,5 miliardi di dollari.
Mentre ùn hè micca datu infurmazione dettagliata nantu à quale tipu di merchenzie è merchenzie l'Iran hà da cumprà da a Russia, hè dichjaratu chì Mosca hè assai interessatu à l'accordu di scambiu per via di l'aumentu di u voluminu cummerciale.
A Cina, chì compra u più petroliu da l'Iran cù 420 2013 barili per ghjornu, ùn hà micca fattu alcun tagliu in XNUMX per via di sanzioni, mentre chì paesi cum'è u Giappone, a Corea di u Sud è l'India anu riduciutu e so compra.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*