Scossa esperta à u prugettu Haydarpaşa

Scossa esperta à u prugettu Haydarpaşa: a Camera di l'Architecti, a Camera di i Pianificatori di Città Filiali d'Istanbul, u Sindicatu di l'Impiegati di Trasporti Uniti è Liman-İş anu presentatu una querela contr'à a Municipalità Metropolitana di Istanbul è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, esigendu l'annullamentu di u pianu appruvatu in 2012. .
Sicondu a nutizia di Özlem Güvemli da Cumhuriyet, in u casu intesu in Istanbul 5th Court Administrative, Prof. Dr. Hüseyin Cengiz, Prof. Dr. Can Binan è Asst. Assoc. Dr. Un rapportu espertu hè statu preparatu da Lütfi Yazıcıoğlu. In u rapportu, da a decisione di u Cunsigliu di Conservazione, "Haydarpaşa Train Station è Kadıköy Hè ricurdatu chì, per via di a separazione di a "regione centrale" da a zona di pianificazione, "Harem è Haydarpaşa Port è a so zona posteriore" in Üsküdar sò stati valutati in u scopu di un pianu di sviluppu separatu. Hè statu nutatu chì ci sò parechje spazii prutetti in a regione, è hè statu enfatizatu chì a Stazione Ferroviaria è u Portu di Haydarpaşa, chì hà vistu avvenimenti assai impurtanti in a storia di Istanbul da l'ultimi periodi di l'Imperu Ottumanu, hà ghjucatu un rolu chjave in trasportu. Quandu tutti sti valori sò stati riuniti, hè statu dichjaratu chì era una necessità per prutegge a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è u Portu inseme cù a so zona posteriore.
A SUB-REGIONE HAREM HA RISCHIU TERRAMOTTO
Hè nutatu chì a maiò parte di a Sub-Regione di Harem (terminale di l'autobus di Harem è parcheghju) restava in zoni chì eranu geologicamente inadatti per u stabilimentu. Mentri fattori cum'è i terremoti, i tsunamis è u periculu di a liquefaction di a terra si deve esse cunsideratu, hè statu nutatu chì l'instalazioni suciali è culturali ponu esse custruite nantu à a parcella indicata cum'è una zona verde attiva in u pianu, sempre chì ognuna di elle hà una Superficie di pavimentu chì supera i 500 metri quadrati è una altezza di 2 piani.
PORTU DI CROCIERA O MARINA ?
Sicondu u pianu, a Sub-Regione Portu (Portu Haydarpaşa) serà trasfurmata in un portu di cruciera chì servirà u trasportu di container è u trasportu di passageri naziunali è internaziunali. U rapportu hà nutatu chì u Primu Ministeriu Sottosecretariatu di l'Affari Marittimi hà messu a custruzzione di l'alberghi è i marina nantu à l'agenda per aumentà u potenziale turisticu quì, è chì hè previstu di finisce u serviziu di carica per questu scopu. In questu casu, hè statu nutatu chì e funzioni chì deve esse datu à u portu in u rapportu di u pianu è e disposizioni di implementazione di u pianu cuntradite. Hè statu cummentatu chì u pianu hè statu preparatu in fretta senza discussione sufficiente in questu rispettu.
Hè statu dichjaratu chì i spazii attribuiti per a subregione Turismu-Cumerciu (zona posteriore di Haydarpaya Port) ùn sò micca adattati per u stabilimentu in quantu à a geologia. Si dicia chì dà funzioni di u turismu è di u cummerciu à i zoni chì devenu esse cunsiderati cum'è spazii verdi hè ancu contradictoriu. Inoltre, secondu a nota di u pianu in questa regione, una nova zona di cummerciale cintrali serà creata, chì hè adiacente à a regione. Kadıköy Hè statu enfatizatu chì mentre ci sò spazii cummerciale cintrali cum'è Üsküdar, ùn ci hè micca bisognu di un novu.
L'OFFERTA PER A Rinnovazione di GARDA hè u 25 di ferraghju
Per d 'altra banda, un'offerta hè stata aperta per a "ristrutturazione cumpleta" di a storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa, chì u so tettu hè statu distruttu in u focu u 28 di nuvembre di u 2010. L'offerta tenuta da TCDD Real Estate and Construction Department u 28 di ghjennaghju hè stata posposta à u 25 di ferraghju per via di u cambiamentu di l'annunziu. In u scopu di a risturazione da esse fatta in a stazione, u tettu di l'edificiu di a stazione serà rinnuvatu, è l'esterno serà pulitu è ​​​​mantenu. A falegnameria di legnu di l'edifiziu serà ancu rinnuvata in cunfurmità cù l'uriginale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*