U sistema di scanning di u trenu hà impeditu a contrabbanda di raghji X

U sistema di raghji X di u trenu hà impeditu u cuntrabandu: u Ministeru di a Dogana è u Cummerciu hà introduttu un metudu ancu applicatu in l'UE per impedisce à i contrabandisti di utilizà vagoni di treni. Cù l'apparechju di raghji X piazzatu à a dogana, u scanning rapidu è sicuru hè realizatu nantu à i vagoni senza piantà i treni. Cusì, ogni tipu di cuntrabandu, ancu i materiali nucleari, serà impeditu senza piantà e spidizioni. U primu sistema di raghji X di u trenu di Turchia hè statu stallatu in u Van Kapıköy Railway Border Gate in 2013. Grazie à u sistema, i treni chì arrivanu à a fruntiera passanu per a dogana senza piantà. Intantu, grazia à u sistema di scanning di u trenu x-ray, i raghji X detallati di i vagoni sò pigliati. Ogni tipu di prudutti chì volenu esse purtati in u paese illegale sò rilevati da sensori.
A VITA ùn hè micca dannata
In a scansione realizata quì, solu i vagoni di merci sò scansati, i locomotori ùn sò micca scannati. Nimu hè dannatu durante u funziunamentu di u sistema. L'armature fatte contr'à a diffusione di a radiazione è e precauzioni pigliate da l'Agenzia Turca di l'Energia Atomica prutege l'impiegati è i criaturi viventi in u circondu da l'effetti radiuattivi. Tutti i vagoni di merci chì entranu in u dormitoriu sò scannati cù raghji X. Grazie à u sistema, a contrabbanda hè impedita.
NO VAI À NUCLEARI
In più di u sistema di raghji X, un Sistema di Rilevazione di Radiazione chì travaglia in armunia cun ellu hè statu stallatu à a Porta di a Frontera di a Ferrovia Van Kapıköy. Cù stu sistema, i materiali radiuattivi è nucleari chì sò pruvati à esse purtati in Turchia sò rilevati è cunfiscati.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*