A linea Bursaray Kestel apre oghje

A Linea Bursaray Kestel apre oghje: E prime 4 stazioni di a Linea BursaRay Kestel, chì estenderà u sistema di ferrovia leggera à Kestel cù u scopu di una cità accessibile di a Municipalità Metropolitana di Bursa, cumincianu oghje à 11.00:XNUMX cù a participazione di u Vice Primu Ministru Bülent. Arinç.
L'attivazione di a linea Kestel alleviarà significativamente u trafficu di Ankara Road. I citadini chì anu l'uppurtunità di ghjunghje à Bursa da u centru di u distrittu di Kestel è Gürsu in minibus venenu à stazioni di BursaRay aduprendu e linee di furnimentu, cù a messa in serviziu di sta linea. I citadini chì vivenu in e parti orientali di a cità puderanu ghjunghje in l'università è a strada di Mudanya senza interruzzione cù BursaRay.
U sindaco metropolitanu Recep Altepe, per risolve u prublema di trasportu in Bursa cù l'investimenti di u sistema ferroviariu, hà annunziatu chì e prime 7 stazioni di a linea Bursaray Kestel di 8 chilometri cù 4 fermate, a custruzzione di quale hè stata cuminciata ancu s'ellu ùn era micca in u locu. prugramma stu termine, sarà messu in serviziu.
Spieghendu chì a Municipalità Metropolitana attribuisce una grande impurtanza à u trasportu còmode in Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "U stadiu Kestel di a linea BursaRay, unu di i prughjetti più impurtanti di Bursa, hè ghjuntu à a fine. Cuntinuendu i so investimenti per una cità accessibile è sana, a Municipalità Metropolitana furnisce a soluzione più impurtante è arradicata in u trasportu cù trasportu ininterrottu, vale à dì i sistemi ferroviari. U trasportu da un capu à l'altru di a cità diventa ancu più praticu cù i sistemi ferroviari.
Ricordendu chì e linee di l'Università è di Emek sò state finite durante stu periodu, u presidente Altepe hà dettu: "Semu ghjunti à a fine di a linea BursaRay Kestel, chì avemu cuncepitu in questu periodu. Mettimu in serviziu e prime 4 stazioni di Bursaray Kestel Line. Cusì, Kestel è Gürsu seranu integrati cù Bursa, è a ghjente di Bursa respirà di sollievu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*