Gök di CHP hà dumandatu à Efkan Ala nantu à a funivia Şentepe

Gök di CHP hà dumandatu à Efkan Ala nantu à a telecabina di Şentepe: U deputatu CHP Ankara è u membru di u Cumitatu di Investigazione di i Diritti Umani Parlamentari Levent Gök hà dumandatu à u Ministru di l'Affari Interni Efkan Ala nantu à u prublema energeticu in a Linea di Telecabina di Şentepe.

Levent Gök, chì hà sottumessu una dumanda parlamentaria à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia cù a dumanda di una risposta scritta da Efkan Ala, hà dichjaratu chì a linea di telecabina Yenimahalle Şentepe, chì serà aperta u 19 di marzu di u 2014, è chì sò stati pruposti. realizatu, per via di l'esplosione in u trasformatore induve l'energia hè ricivuta, Yenimahalle Yunus Emre Mahallesi Yeniçağ, Özgen è Akıncı.Ci sò stati rapporti intensi in a stampa chì parechje case in i carrughji eranu in focu è i dispositi elettronici sò stati dannati in parechje case. ." hà ricurdatu.

Gök Efkan di CHP hà fattu e seguenti dumande à Ala:

Hè vera chì u focu hà scoppiatu per via di l'esplosione causata da a putenza insufficiente di u trasformatore, mentre chì i test drives di a linea di telecabina Yenimahalle - Şentepe sò stati fatti da l'elettricità illegale da un trasformatore senza u permessu di a cumpagnia EnerjiSa, senza a cunniscenza di a cumpagnia?
A vera causa di l'esplosione hè stata investigata è una cunclusione hè stata?
Avete tutte e persone chì e so case è i dispositi elettronichi sò stati dannighjati per via di u focu identificatu? Seranu cumpensu sti citadini per e so perdite ?
Quandu serà riparatu l'interruzione di energia causata da l'esplosione ?
Chì azzione pigliate nantu à i rispunsevuli ?

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*