U Ministru Elvan hà apertu u Tunnel di Boğsak

U Ministru Elvan apre u Tunnel di Boğsak: U Tunnel di Boğsak, chì hè u primu di i 22 tunnel in custruzzione nantu à a Strada Costiera Mediterranea Mersin-Antalya, hè statu messu in serviziu cù una cerimonia à a quale u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan è Mersin U guvernatore Hasan Basri Güzeloğlu.
A cerimonia di apertura di u Tunnel di Boğsak, chì hè fatta in forma di 2 tubi di andata e ritorno, hà una lunghezza tutale di 700 km è accurtà u trasportu di 3 mila 700 metri è 45 minuti, hà assistitu u Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan è u guvernatore di Mersin Hasan Basri Güzeloğlu Deputati di Mersin Nebi Bozkurt è Çiğdem Münevver Ökten, Sottosegretariu di u Ministeru Habip Soluk, Direttore Generale di Autostrade Cahit Turan, protokollu provinciale è distrittu, capi di dipartimenti, rapprisentanti non governamentali organizzazioni è parechji citadini anu participatu. Arrivatu à l'area di a cerimonia passendu per u Tunnel di Boğsak cù u convou, u Ministru Elvan hè statu accoltu cù un intensu spettaculu d'affettu, accumpagnatu da tamburi è corne. Mentre a sposa è u sposu di Silifke participanu à a ceremonia d'apertura in l'area di a cerimonia, l'imaghjini culuriti sò stati creati, mentre chì u Ministru Elvan è u guvernatore Güzeloğlu anu interessatu da u ghjovanu coppiu è anu pigliatu e so ritratti inseme.
In u so discorsu, u Ministru Elvan hà ricurdatu chì hè u 18 anniversariu di a Commemorazione di i Martiri di u 99 di Marzu è a Vittoria di Çanakkale è hà dettu: "I nostri nanni anu datu a so vita per l'indipendenza è u futuru di stu paese. Credu chì i nostri compatrioti chì sò quì oghje sò ancu u nostru populu chì si sacrificava vuluntà a so vita per a so patria. Semu fieri di voi ", disse.
Dichjarà ch'elli anu apertu quasi 70 tunnels finu à avà, u Ministru Elvan enfatizatu chì u Tunnel di Bolu hè statu messu in serviziu dopu à un tempu assai longu, è leghje una lettera scritta da un citadinu à ellu. U Ministru Elvan hà dettu: "Facemu i sogni in realtà. Ancu u bilanciu di l'Unione Europea ùn hè micca abbastanza per l'investimenti fatti da u nostru guvernu in u campu di i trasporti. Quì avemu compiu a strada di 390 km nantu à a Strada di a Costa Mediterranea. Ci sò 22 tunnel in totale. U nostru Tunnel Boğsak hè u primu di questi. Speremu di compie l'altri assai prestu ", disse.
11 HOURS MERSIN-ANTALYA ROAD SARÀ SPEDITA À 5 HOURS
Dichjarà chì a strada Mersin-Antalya di 11 ore serà ridutta à 5 ore quandu tutti i tunnelli sò finiti, u Ministru Elvan hà dettu: "Se ci hè una forte infrastruttura in u campu di u trasportu, ùn hè micca pussibule chì quella cità ùn si sviluppassi. Chì avemu bisognu in Mersin, entrepreneur. Sviluppemu l'infrastruttura ferroviaria in Mersin. Cunnetteremu Karaman à Mersin cù un trenu d'alta velocità. Avemu fattu a compagnia aerea cum'è una strada. Purtemu u sicondu aeroportu più grande à Mersin. Mersin hè un centru logisticu impurtante. U nostru portu di Mersin hè u sicondu portu più grande di Turchia. Spergu chì Mersin si sviluppa rapidamente, cresce è diventerà una pruvincia senza prublemi di travagliu. È i vostri prublemi diminuiranu è u vostru benessiri aumenterà ".
In risposta à u banner apertu in l'area di a cerimonia, u Ministru Elvan hà ricurdatu chì u so babbu hà fattu parechji viaghji da Ermenek à Silifke parechji anni fà è chì stu viaghju hà pigliatu 8 ghjorni à cavallu è hà datu a bona nova chì a so dumanda per una strada da Karaman à Mara sarà realizatu.
U Ministru Elvan hà dichjaratu chì alcuni di i travaglii per l'elevazione di i standard stradali trà Mut-Ermenek, Mut-Silifke, Ermenek-Gülnar, Tarsus-Tuzla, Silifke-Mut junction Gülnar road, Tarsus-Çamlıyayla è Uzuncaburç-Mut sò stati finiti è u restu. e parti seranu finite in 2 anni, hà fattu.
1.4 MILIARDI TL INVESTITI IN MERSIN IN TRANSPORT
Dichjarà chì 1 miliardi 400 milioni di TL sò stati investiti in Mersin in u settore di u trasportu, u Ministru Elvan hà dettu: "Oghje hè u primu. Avemu apertu u nostru primu tunnel. Cumpiteremu a Strada Costiera Mediterranea in 2 anni à u più tardu è a mette à u vostru serviziu. L'apremu inseme. Vogliu ringrazià u nostru Primu Ministru, u Signore Recep Tayyip Erdoğan, è u nostru guvernatore, chì hà travagliatu per Mersin, i nostri diputati, u nostru Direttore Generale di l'Autostrade, tutti i nostri travagliadori è voi, cari residenti di Mersin.
U guvernatore Hasan Basri Güzeloğlu, invece, hà manifestatu u so piacè di esse à a ceremonia d'apertura di u Tunnel di Boğsak, chì hè un puntu di traversu assai impurtante di a Strada Costiera Mediterranea. U guvernatore Güzeloğlu hà dettu: "Oghje hè ancu un ghjornu impurtante per mè. Hè a prima volta chì avemu ospitu u nostru Ministru, cù quale simu un vechju amicu, in Mersin dopu ch'ellu hè diventatu Ministru. Ma crede chì si riunitemu in parechje riunioni nantu à a strada per serve a nazione. A cundizione più impurtante è necessaria per u sviluppu di un paese hè u trasportu. Quandu ùn pudete micca furnisce u trasportu in modu còmode è sicuru, ùn pudete nè sviluppà nè sviluppà. Dapoi anni, avemu avutu una attesa nant'à a costa di u Mediterraniu chì avemu sempre aspittatu, sempre rinviatu, sempre ritardatu. Cum'è l'Autostrada Liturale Mediterranea hè ritardata. Credu chì u nostru Ministru compie in pocu tempu u pocu travagliu chì resta nantu à sta strada, è farà u so megliu per mette in serviziu u più prestu pussibule a Strada Litorale Mediterranea.
U TUNNEL BOĞSAK CONTRIBUIRÀ À U Sviluppu di l'INDUSTRIA DI TURISMU È SERVIZI IN MERSIN
Enfatizendu l'impurtanza di a Strada Costiera Mediterranea per u cummerciu in a regione, u guvernatore Güzeloğlu hà dettu: "Questa strada hè una strada chì assicurerà u sviluppu ecunomicu, suciale è suciale di a Turchia. U Tunnel di Boğsak riunisce i residenti di Mersin è Mersin cù qualità internaziunale è cuntribuisce à u sviluppu di u settore di u turismu è di i servizii. L'acortamentu di e distanze sò passi fatti per u sviluppu di Turchia. Ci tocca à avanzà stu paese. Cume avemu prumessu in a presenza di Atatürk è di tutti i nostri martiri in un ghjornu significativu cum'è u 18 di marzu, u nostru scopu hè di piglià stu paese più in là è di mettelu trà i primi 100 paesi di u mondu in 2023, u 10 anniversariu di a Republica di Turchia. Finu à travaglià cù questa credenza, spergu chì videremu quelli ghjorni ".
U guvernatore Güzeloğlu hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru Primu Ministru, Ministru, Deputati è tutti quelli chì anu cuntribuitu à a riunione di grandi servizii in Mersin, micca solu in u campu di u trasportu, ma ancu in tutti i campi di a vita, è vogliu chì a nostra strada è tutte e nostre opere seranu benefizii per u nostru paese, a nostra nazione è Mersin.
In u prugramma, u deputatu di Mersin Çiğdem Münevver Ökten hà ringraziatu u nostru Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan è u nostru Ministru per i servizii resi à Mersin.
U direttore generale di l'autostrade Cahit Turan hà dichjaratu chì ci sò 17 viaducts è 22 tunnel in Mersin. Turan hà dichjaratu chì u costu tutale di l'investimentu di u Tunnel di Boğsak, chì hè u primu di i 22 tunnel da esse custruitu nantu à a Strada Costiera Mediterranea, hè di 65 milioni di TL, è chì stu tunnel furnisce à i citadini di Mersin un locu sicuru è altu. viaghju di qualità.
Dopu à i discorsi, u Ministru Elvan è u guvernatore Güzeloğlu anu tagliatu a cinta preparata per a ceremonia inseme cù i membri di u protocolu è hà apertu u Tunnel di Boğsak cun un focu d'artificiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*