L'Università di Marmara cuncepisce u Metro di Istanbul

L'Università di Marmara cuncepisce u Metro d'Istanbul: i vagoni di metro di Istanbul, chì u so design industriale hè statu fattu da l'Università Marmara (M.Ü), sò stati presentati à a 4a Fiera di Sistemi Ferroviari, Infrastrutture è Logistica in Yeşilköy Istanbul Expo Center.
Sicondu a dichjarazione fatta da Marmara Media Center; Vagoni di mostra di u metro d'Istanbul sò stati esposti per i visitori à a fiera.
Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Lütfi Elvan hà visitatu a fiera è u Rettore MU Prof. Dr. Zafer Gül, Direttore Generale Süleyman Karaman di e Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD) è u Direttore Generale Ömer Yıldız di Istanbul Metropolitan Municipality Transportation Inc. hà esaminatu i novi vagoni chì u so design industriale hè statu fattu da l'Università di Marmara.
Prof. Dr. Gül hà nutatu chì era un bon esempiu di cuuperazione università-industria è hà dichjaratu chì a cooperazione trà l'istituzioni statali continuarà sempre più.
- Primu passu per u tram lucale
Mentre u primu passu per u "tramu domesticu" hè statu fattu in u 1999, u primu prototipu di vagone di tram naziunale hè statu pruduttu sottu u nome "RTE 2000". 2009 altri vagoni di tram sò stati pruduciuti sottu u nome "RTE 4" è anu pigliatu u so postu nantu à i rails in 2009. In più di i 4 vagoni di tram pruduciati prima, i novi vagoni di tram cù a so tecnulugia rinnuvata eranu assai apprezzati per u so costu è u so disignu. I vagoni, chì eranu prima impurtati per 3,5 milioni d'euros, sò stati pruduciuti per 50 milioni d'euros à 1,57 per centu menu menu. Questi vagoni, chì ponu esse aduprati cum'è metro è tram, sò stati cuncepiti in cunfurmità cù e cundizioni di Istanbul.
- A simplicità è a funzione sò ghjunti in prima
Un prughjettu di disignu industriale hè statu cumandatu da l'Università di Marmara per assicurà chì i vagoni domestici 100 per centu messi in serviziu da i Istanbuliti anu un aspettu mudernu. Mentre chì i novi disinni cù linii rounded, chì sò diventati assai populari in l'ultimi anni, sò stati utilizati, a simplicità è a funziunalità sò state evidenziate in l'aspettu internu. I vagoni, chì rispettanu i normi internaziunali è anu passatu tutte e teste sottu a tutela di l'urganisazioni accreditate, anu ancu certificati di cunfurmità.
Hè statu dichjaratu chì 18 carri novi sò stati pruduciuti finu à avà è dui di elli sò stati messi nantu à i rails, è u restu serà messu in serviziu in e settimane dopu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*