U passaghju di İZBAN hà causatu a rivolta di i citadini

U passaghju di İZBAN hà causatu a rivolta di i citadini: I residenti di Yıldız Sitesi, di fronte à a stazione Egekent 2 İZBAN, anu dettu: "I recinzioni di filu chì circundanu u situ induve vivemu sò stati tagliati da dui posti diffirenti è trasformati in una strada. "Lutteremu per una suluzione", disse.
I residenti di Yıldız Sitesi, di fronte à a stazione Egekent 2 İZBAN in u distrittu Menemen di Izmir, anu reagitu à a Municipalità Metropolitana di Izmir dopu chì i recinzioni di filu chì circundanu u situ induve abitavanu sò stati tagliati in dui posti diffirenti è trasformati in una strada.
Cuntrariu à u pianu di zoning
L'abitanti di u situ anu dettu chì i citadini chì sò sbarcati da İZBAN anu attraversatu a strada cù u passaghju è poi andonu à e so case in u Distrettu di u 30 d'Aostu attraversu u situ "Secunnu a lege di u condominiu, nimu altru ch'è quelli chì stanu in u situ pò aduprà sta zona. Ma a cumpagnia di subcontractor chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà assuciatu per custruisce un passaghju è custruisce un muru di contenimentu intornu à u nostru situ hà tagliatu i recinzioni chì circundanu u nostru situ, contru à u pianu di zoning, è hà apertu una strada da quì. E persone chì vanu à e so case attraversu a strada aperta à l'internu di u situ ghjettanu a basura quì. Inoltre, questu hè un situ, micca una strada o una strada. Cum'è u nome suggerisce, solu i residenti di u situ utilizanu u situ. Ancu l'entrata è a surtita di stu situ sò chjaru, a lege hè stata violata quì. Ancu s'è avemu applicatu cù una petizione, a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hà micca pigliatu passi per una soluzione. "Cum'è residenti di u situ, continueremu a nostra lotta per risolve u prublema", disse.
Hanu dumandatu
I gestori di blocchi anu pigliatu l'azzione dopu chì i citadini chì vivenu in Yıldız Sitesi, custituiti da 2 blocchi è 4 appartamenti di fronte à a stazione Egekent 84 İZBAN, sò stati disturbati. 11/A block manager Mehmet Dai Can, 11/B block manager Mustafa Yılmaz, 11/C block manager Eyüp Gözütok è 11/D block manager Bülent Oğuztan in Yıldız Sitesi anu presentatu una petizione à u Mukhtars Desk di Izmir Metropolitan Municipality. In a petizione chì porta a firma è u sigillo di u 30 d'Aostu, u Capu di Quartiere Celal Dönmez, hè dichjaratu chì "L'entrata pedonale chì passa per i blocchi hè stata pianificata à l'ultimu minutu. Nisuna infurmazione o permessu hè statu dumandatu da i gestori di l'appartamentu per una tale applicazione. Hè pussibule per i citadini chì utilizanu l'attraversu per ghjunghje à e so case via a stazione di benzina o l'intersezione Egekent 2, usendu u trottu. Hè ancu evidenti chì e persone chì utilizanu u passaghju trà l'appartamenti distrughjenu u verde di u situ. Ùn deve esse scurdatu chì questi spazii sò sottumessi à l'Articulu 2/B di a Legge Condominiale. Dunque, solu i pruprietarii chì campanu quì anu u dirittu di disposti di stu locu. Ùn pudemu micca tollerà chì i nostri giardini sò sacrificati da a custruzzione di scale di uscita di marciapiede quì. "Dichjaremu chjaramente chì ùn favuremu micca stu incidente è vulemu dumandà vi di piglià in contu i nostri desideri". Yıldız Site 11-D Block Manager Bülent Oğuztan hà dettu: "Avemu sustinutu a municipalità quandu questi travaglii sò stati realizati. Dicenu chì a fence cuntinueghja longu a strada, ma dopu custruianu una scala quì. Cum'è gestori di blocchi, avemu implementatu l'articulu pertinente in a lege di condominiu. Avemu trasmessu a situazione à a Municipalità Metropolitana cù una petizione è vulemu ch'ella sia chjusa. Questa ùn hè micca una zona di transitu. Ùn deve esse micca una osteria chì passa. "Se a ghjente hà da aduprà stu locu, deve esse adupratu da quelli chì campanu quì", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*