U presidente Topbaş hà introduttu u primu tram naziunale

U sindaco Topbaş hà introduttu u primu tram di produzzione interna: u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Kadir Topbaş hà introduttu u tram di produzzione domestica.
Sicondu a dichjarazione fatta da a municipalità, Topbaş hà introduttu u primu tram 4 per centu domesticu esibitu à l'entrata di a 2014a Fiera Internaziunale di Infrastrutture è Logistica di Sistemi Ferroviari Leggeri (Eurasia Rail 100).
Topbaş, chì hà visitatu u tram cuncepitu è ​​pruduttu da Transportation Inc., una di e cumpagnie subsidiarie di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, inseme cù u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, hà dettu chì questu era un prughjettu assai successu è chì una tecnulugia assai avanzata hè stata aduprata, vicinu. à a tecnulugia di l'aeronautica.
Dichjarà chì u prugettu participà à a fiera in Germania, Topbaş hà dettu: "A lunghezza di u cable in unu di questi vagoni hè di 30 chilometri è e cunnessione sò state fatte da 10 mila punti diffirenti. S'ellu hè cunnessu incorrectamente in un certu puntu, u sistema ùn funziona micca. Allora ùn vedemu micca questu solu cum'è un vagone. Ci hè una struttura speciale cù tecnulugia assai avanzata. "Hè un vagone di metro ligeru, ùn deve esse vistu solu cum'è un tram", disse.
Nutendu chì una maraviglia di l'ingegneria hè stata creata, Topbaş hà dettu: "Pudemu pruduce in massa perchè hè domesticu, u so disignu ci appartene interamente è hè a nostra marca. "Pudemu furnisce u sapè fà", disse.
"18 di 2 prughjetti sò stati nantu à i rails"
Topbaş hà dichjaratu chì, cum'è Istanbul, anu ghjuntu à un puntu impurtante in a tecnulugia, è chì a produzzione di massa di vagoni hà iniziatu, 18 di 2 prughjetti di tram sò stati messi nantu à i rails, è u restu serà messu in opera à intervalli di 3 settimane. .
Spieghendu chì Transportation Inc. furnisce ancu servizii di cunsulenza in u so campu à l'esteru, Topbaş hà dettu: "Attualmente, prepara prughjetti di metro in particulare in Medina-i Münevvere".
"A LINEA SİRKECİ-HALKALI SERÀ COMPLETA IN 2015"
Karaman hà dettu ancu chì, cum'è e municipalità attribuisce impurtanza à i sistemi ferroviari, un settore di u sistema ferroviariu hè avà emersu in Turchia è sò assai felici di questu.
Nutendu chì anu ghjuntu à un puntu induve si pò dì "semu ancu in" in u campu di i sistemi ferroviari in u mondu, Karaman hà dichjaratu chì hà ringraziatu Topbaş è a Municipalità Metropolitana di Istanbul.
Sirkeci-Halkalı Karaman hà dichjaratu chì u travagliu per rimpiazzà a Linea cuntinueghja è chì u sistema serà finitu in 2015.HalkalıI nostri sistemi ferroviari da 2015 à Gebze seranu cumminati cù Marmaray è treni d'alta velocità. "Da avà, i nostri sistemi cumincianu à operare versu l'Europa cù Marmaray nantu à a strada Ankara-Istanbul", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*