Fundazione TEMA: Kanal Istanbul, 3. U ponte è u 3u aeroportu disturbanu a struttura naturali

Fundazione TEMA: Kanal Istanbul, 3. U ponte è u 3u aeroportu disturbanu a struttura naturale: A Fundazione Turca Anti-Erosione (TEMA) hà publicatu un rapportu nantu à i prughjetti di u 3u ponte, u 3u aeroportu è u Canal Istanbul chì affettanu u futuru di Istanbul. Hè statu dichjaratu in u rapportu chì questi trè prughjetti disturbanu a struttura naturali di Istanbul, è chì l'area forestale da esse tagliata direttamente per u 3u aeroportu è u 3u ponte serà apprussimatamente a dimensione di 8 mila campi di football.
L'effetti chì ponu accade se u 3rd ponte, u 3rd aeroportu è u Canal Istanbul sò messi in pratica sò stati riuniti in un rapportu scientificu sottu a guida di a Fundazione TEMA. In a riunione induve i dati creati com'è u risultatu di un studiu di sette mesi cù a cuntribuzione di i scientisti 16, i prughjetti; E minacce per i boschi di u nordu, i bacini d'acqua, i zoni agriculi è di pasture, l'acqua di terra è a diversità biologica in Istanbul sò stati spartuti. Parechji scientisti anu assistitu à a riunione è ancu i funzionari TEMA.
In u rapportu, chì hà dichjaratu chì e fureste di Istanbul sò state accettate cum'è una di e fureste 100 chì necessitanu una prutezzione urgente in Europa, hè statu dichjaratu chì i boschi, i bacini d'acqua è i venti di u nordu di a cità sò di grande impurtanza in termini. di purtà aria fresca à a cità.
In u scopu di u 3u ponte è e strade di cunnessione, hè dichjaratu in u rapportu chì ci sò apprussimatamente 26 piani di intersezzione trà Kınalı è Gebze, "Queste intersezioni furnisceranu cunnessione à u nordu di Istanbul, induve bacini d'acqua, boschi, zoni agriculi è i pasture sò situati, è aprenu a strada per a furmazione di novi spazii di stabilimentu in queste regioni. In questu modu, Istanbul si espansione versu u nordu, cum'è in u 1u è u 2u ponti ". si dicia.
'3. A ZONA FORESTA DA TAGLIA PÀ L'AEROPORTU È U PONTE HA TAGLIA DI 8 MIL CAMPI DI FUTBOL'
In u rapportu, chì dichjarava chì i grandi danni si avarianu se i prughjetti eranu realizati, "3. A zona di furesta da esse tagliata direttamente per l'aeroportu è u 3u ponte serà di 8 ettari. Questu currisponde à una zona di circa 715 mila campi di football. I ponti continuanu à purtà i veiculi, micca e persone. Sicondu e proiezioni, tutti i 8 ponti seranu bluccati à l'ora di punta in 2023. Pista, apron, superstrutture etc. pianificatu in u scopu di u 3rd aeroportu. Cù i travaglii di scavi di l'unità, i zoni forestali naturali, circa 3 laghi grandi è chjuchi, stagni è soprattuttu i corsi chì alimentanu u lavu Terkos, i zoni agriculi è i zoni di pasture seranu danni. l'espressioni sò state usate.
"E STRADE DI MIGRAZIONE DI UCCELLI SERÀ DISTRUTTU"
Enfatizendu chì Istanbul hè nantu à una di e rotte di migrazione d'uccelli impurtanti, u rapportu dice chì "a migrazione d'uccelli passa sopra u Lavu Terkos è a Foresta di Belgrad. L'acelli nativi è migratori chì campanu in questa regione sò ancu prutetti da a Cunvenzione di Berna. In u risultatu di i prughjetti stabiliti nantu à e rotte di migrazione d'uccelli, l'abitati di l'acelli seranu distrutti, è u risicu di accidenti di l'aviò cresce. Se a strada alternativa, chì pare più prubabile di esse fatta trà l'alternative di rotta spartute cù u publicu in quantu à u prugettu Kanal Istanbul, passa per u bacinu di Sazlıdere, Istanbul, chì hà opportunità limitate in termini di risorse d'acqua, affruntà una seria minaccia.
« I BACINI SOTTERRANI E I TERRENI AGRICULI SERRANNI DANNAGATI »
A dichjarazione cuntinuava cusì: "I costi di Terkos-Kasatura seranu affettati negativamente da u prugettu Kanal Istanbul. I prughjetti causanu a distruzzione in a flora è a fauna di Istanbul. I terreni agriculi seranu aperti à a custruzzione rapidamente, è a perdita di terreni agriculi ùn serà micca limitatu à i terreni agriculi nantu à a strada induve passa u canali. À u listessu tempu, ghjunghjerà à dimensioni assai più seriu per via di e custruzzioni incontrollate chì saranu intornu à u canali. Danneverà i bacini di l'acqua sotterranea cuncentrati sottu i distretti di Silivri, Çatalca è Büyükçekmece.
Dichjarà chì a ricerca necessaria ùn hè stata fatta per 3 prughjetti cuntruversi, Prof. Dr. Nuran Zeren Gülersoy hà dettu: "I prughjetti sò decisioni improvvisi chì ùn anu micca rispettu à u sistema di pianificazione di Istanbul è ùn si sovrapponenu micca cù u primu pianu di paisaghjolu appruvatu in 2009". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*