Grand Airport apparsu

Grand Airport hè apparsu: L'ostaculi per u 3rd aeroportu in Istanbul sò stati superati, a fundazione serà posta u 17 di ghjugnu. U nome di l'aeroportu, chì hè avà cunnisciutu cum'è Istanbul Grand Airport, serà annunziatu da u Primu Ministru.

  1. U 17 di ghjugnu, a ceremonia di inaugurazione di l'aeroportu, chì hè stata posposta per u disastru di Soma. Tutti l'ostaculi cum'è u pianu ambientale è u rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) per l'aeroportu, chì u nome serà annunziatu da u Primu Ministru Tayyip Erdoğan, sò stati superati. L'impattu di l'aeroportu annantu à l'ambiente hè sempre dibattutu.
    L'avanzamentu di l'aeroportu, chì hè avà cunnisciutu cum'è Istanbul Grand Airport, era previstu per esse stallatu u 19 di maghju, a Commemorazione di Atatürk è a Ghjuventù Sportiva di a Ghjuventù, è a Conquista d'Istanbul u 29 di maghju hè stata mirata cum'è una data alternativa.
    Tuttavia, a cerimonia hè stata abbandunata per via di u dolu in Soma. Sicondu l'infurmazioni ricevute, a cerimonia di inaugurazione di u 17u aeroportu serà tenuta u 3 di ghjugnu.
    U scopu di l'aeroportu, chì furnisce opportunità di travagliu per 100 mila persone, hè 150 milioni di passageri. U gruppu di joint venture Cengiz-Kolin-Limak-Mapa-Kalyon hà vintu l'offerta per u 3 ° aeroportu da esse custruitu in l'area trà i paesi Akpınar è Yeniköy à l'incrocio Arnavutköy - Göktürk - Çatalca vicinu à u lavu Terkos, cù una offerta di 22 miliardi 152 millioni d'euros.

Prima fasa finita in 2016
L'aeroportu averà 3.5 piste, cumprese 4 piste parallele à u Mari Neru, cù una lunghezza di 4 - 2 chilometri, è 6 piste chì si stendenu perpendicularmente, per l'atterrissimu è u decollo di grandi aerei. Grazie à queste piste, i più grandi aerei di passageri Airbus A380 è Boeing 747-800 puderanu atterri.
A custruzzione di l'aeroportu, chì u costu tutale serà di 10 miliardi 247 milioni d'euros, serà in 3 tappe. A prima fase di custruzzione serà finita in uttrovi 2016. U 3u aeroportu serà integratu cù l'Autostrada di Marmara di u Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim, è u Trenu d'Alta Velocità finisce à a stazione di trasferimentu in l'aeroportu.

"Ùn ci hè micca male à riempie a terra"
Cù l'annullamentu di a decisione di a permanenza di l'esekzione per u rapportu EIA preparatu per u 3u aeroportu, ùn ci era micca mancanza di custruzzione.
Nevzat Ersan, presidente di a Càmera di Ingegneri Civili, hà dettu chì u pianu ambientale 1/100 mila preparatu nantu à u pianu maestru per l'aeroportu hè prestu. Dichjarà chì serà pussibule riempie a terra di l'aeroportu, Ersan hà dettu: "In certi lochi, u riempimentu pò esse fattu, ùn ci hè micca prublema. A custruzzione pò accade in ogni locu. In ogni casu, dopu chì i studii di terra sò fatti, una decisione deve esse fatta cù quale tipu di materiale di riempimentu è chì tipu di riempimentu serà fattu.

Preoccupazione per a fauna salvatica
U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, İdris Güllüce, in a so risposta à una dumanda parlamentaria di pocu tempu, hà dichjaratu chì u numeru di arburi chì sò stati tagliati o seranu tagliati per via di u prughjettu di l'aeroportu 3 ùn hè micca cunnisciutu ancu, è chì 5 volte più arburi saranu. piantatu invece di ogni arburu per esse tagliatu.

U nome di Mevlana hè citatu
U nome di Vecihi Hürkuş o Mevlana, l'impurtante pilotu di a storia turca, hè ancu citatu per u "Grand Airport" di Istanbul, chì u nome ùn hè micca cunnisciutu ancu. U novu nome serà annunziatu da u Primu Ministru Erdogan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*