U Pianu di Strada di u Canali di Istanbul hè annunziatu

U Pianu di Strada di u Canal Istanbul hè statu annunziatu: A strada di u Canal Istanbul, chì hè chjamatu u prughjettu pazzu di Istanbul, hè stata chjarificata. U prughjettu pazzi d'Istanbul, chì hè statu annunziatu da u Primu Ministru Tayyip Erdoğan prima di l'elezzioni lucali di u 2009, a strada di u Canal Istanbul è i novi insediamenti è e zone di riserva da esse custruitu nantu à a strada sò diventate chjaru. Karacaköy, da a regione prima identificata cum'è Silivri, Ortaköy, İnceğiz, Gökçeli, Çanakça, Dağyenice, hè stata abbandunata per via di u gran numaru di terri da esse espropriatu in a sezione cunnessa à u Mari Neru attraversu a Dam Evcik.

A DIRECCIONE DI U PROGETTU SIA CLARA

U canali sarà nantu à a linea Küçükçekmece-Başakşehir-Arnavutköy. A mappa di e novi zone residenziali hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale u 30 d'aprile, sottu u titulu di Mappa di l'area di u Prughjettu Europeu di a Pruvincia di Istanbul. Cù u novu regulamentu, l'Area di Riserva si estende à Karaburun. In questu cuntestu, studii sò stati iniziati nantu à e carte mandate à a municipalità di Arnavutköy. Canal Istanbul hè custruitu nantu à una superficie di 6 mila 865 ettari, vale à dì 68 milioni 865 mila metri quadrati. Hè calculatu chì 1 milione 120 mila 280 persone camparanu in a zona. Migliaia di persone seranu impiegate cù u prugettu, chì costarà 40 miliardi di dollari.

  1. I dettagli di Canal Istanbul, induve una cità nova sarà creata inseme cù l'aeroportu, sò i seguenti:

U COSTU HA DIMINUTU: U mutivu più impurtante per a scelta di sta strada in u prugettu hè chì u 80 per centu di a terra nantu à l'assi di u canali hè terrenu publicu è ùn ci hè micca terrenu forestale. Cusì, u costu di u prugettu, in particulare a tarifa di espropriazione, diminuirà. A riserva è e zoni cummirciali in a regione è a maiò parte di l'altri regioni seranu custruiti cù un mudellu di build-operate-trasferimentu, cum'è u 3rd Airport.

2 NEW CITIES: "Area di Riserva 44" serà stabilita nantu à 442 mila 1 decares di terra, partendu da Küçükçekmece è passendu per Başakşehir. A seconda cità serà custruita nantu à 280 mila 29 decares di terra in a regione Arnavutköy. Mentre u travagliu di indagine hè statu iniziatu, solu e zone residenziali è cummirciali seranu stabilite nantu à una zona di 68 milioni 865 mila metri quadrati.

I DISTRITI RISCHI SERRANU SPOSTATI: I distretti cù un altu risicu di terramotu seranu spustati in e zone di riserva stabilite. In particulare chì e regioni di Zeytinburnu, Bakırköy, Küçükçekmece, Bağcılar, Esenler, Güngören, Gaziosmanpaşa restanu zone di trasfurmazioni urbane, e nuove cità seranu formate in Arnavutköy è Kemerburgaz.

IMPUGNI PER 410 MIL PERSONE: L'opportunità di travagliu serà creatu per circa 410 mila persone in a nova cità. 100 mila in l'aeroportu è l'industria high-tech; 50 mila in università, salute, parcu d'alta tecnulugia; 10 mila in dipartimenti amministrativi; 100 mila in finanzii è servizii; Un totale di 50 mila persone seranu impiegati, 100 mila in u turismu è 410 mila in i zoni generale.

U LAGO SERÀ RINVIU: Canal Istanbul passerà per i distretti di Küçükçekmece - Başakşehir - Arnavutköy è cunnetta u Mari Neru è u Mari di Marmara. U lavu Küçükçekmece, chì hè diventatu inutilizabile per mezu di u prugettu, torna à a vita.

SOLUZIONE À A SECCA: A diga di Sazlıdere serà disattivata cù u prugettu. L'accentu serà pusatu nantu à u prugettu Melen Stream per risolve u prublema di l'acqua di Istanbul. Cusì, a pussibule siccità in Istanbul serà impedita.

A VENDITA DI TERRI AGRICULU FIRMATA

In più di u prughjettu di u 3rd Airport, di u quale u Primu Ministru Tayyip Erdoğan metterà a fundazione in ghjugnu, un novu passu hè statu fattu in quantu à a regione Arnavutköy, induve a maiò parte di u Canal Istanbul passa. Cù una circular mandata à l'Arnavutköy Land Register Directorate l'altru ghjornu, a vendita di terreni agriculi spartuti in a regione sò stati fermati. Per prevene a speculazione di a terra è cuntrullà i zoni agriculi, i paisani è l'investituri puderanu cumprà è vende terre cù una sola parte. A vendita di tituli multipli sò stati congelati finu à chì u prugettu hè statu annunziatu.

UN ACCELU DI A FORTUNA STATU MESSA IN TRE QUARTIERI

U più impurtante travagliu di espropriazione è espropriazione di Canal Istanbul, chì hè 25 metri di prufundità è 150 metri di larghezza, serà realizatu in i quartieri Altıntepe, Güvercintepe è Şahintepe di u distrittu di Başakşehir, situatu trà u lavu Küçükçekmece è a diga di Sazlıdere. Trè quartieri, custituiti interamente da case senza licenza è micca sviluppate, daranu davanti à u canali. I prezzi sò digià triplicati o quadruplicati. L'aumentu di i prezzi di i terreni si ferma un pocu cù a misura di "Area di Riserva" di u ministeru. I terreni saranu inclusi in l'Area di Riserva cù a tarifa di espropriazione per esse determinata.

I PIANI DI INFRASTRUTTURA DI 100 ANNI SONU PRONTI

L'annu passatu, in u Forum Mondiale di l'Acqua, i scientisti anu dettu: "L'acqua di a superficia deve esse cunnessa à i bacini è i canali. I suggerimenti "Date l'attenzione à l'acque sotterranee" sò stati efficaci per mette u Canal Istanbul nantu à questu assi. İSKİ, DSI è e municipalità trasmetteranu i so piani di 50-100 anni in quantu à a linea di trasmissione, u tunnel, i cullettori di l'acqua residua, l'installazione di trattamentu è i prughjetti di infrastrutture è superstrutture da esse custruitu nantu à l'asse di u canali à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione a settimana prossima. Canal Istanbul, chì passerà ghjustu accantu à u 3rd Airport, cuntribuisce ancu à a regione in quantu à u turismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*