L'accidentu di trenu in Pamukova, in u quali 41 persone sò morti, serà vistu novu

L'accidentu di trenu in Pamukova, in u quali 41 persone sò morti, serà intesu di novu: a Corte Suprema ùn hà micca permessu di u casu in quantu à l'accidentu di trenu acceleratu in Pamukova in u 2004, in quale 41 persone sò morti, per esse licenziatu per via di u statutu di limitazione. .

Dichjarà chì a decisione di u statutu di limitazione ùn era micca legale, a Corte Suprema hà mandatu u casu à a corte locale.

A decisione di u statutu di limitazione data da u tribunale lucale in quantu à l'accidentu di trenu acceleratu vicinu à u paese di Mekece di u distrittu di Pamukova, in quale 41 persone sò morti, hè stata annullata da a Corte Suprema d'Appello. U casu hà da cumincià à sente di novu u 17 di ghjugnu 2014.

I machinisti sò stati trovati culpèvuli

U 22 di lugliu di u 2004, 41 persone sò morte è 89 persone sò state ferite per via di u deraillement di u trenu acceleratu chjamatu "Yakup Kadri Karaosmanoğlu" chì andava da Istanbul à Ankara. U casu presentatu in quantu à l'incidentu hè statu intesu à u Sakarya 2nd High Criminal Court è a prima decisione hè stata data l'1 di ferraghju 2008. U casu, in u quale u primu cunduttore Fikret K. hè statu cunnannatu à 2 anni è 6 mesi in prigiò, u sicondu cunduttore Recep S. hè statu cunnannatu à 1 annu è 3 mesi in prigiò, è u cunduttore di trenu Köksal C. hè statu assoltu, hè statu annullatu da a Corte Suprema d'Appell. Dopu chì u tribunale lucale hà eliminatu e carenze, l'alta corte hà ricunsidutu u schedariu di u casu è annullatu a decisione data nantu à i machinisti in settembre 2011, per a seconda volta, per motivi procedurali. U tribunale, chì hà dicisu u casu per a terza volta u 7 di ferraghju di u 2012, hà decisu di scaccià u casu per a scadenza di u statutu di limitazione di 7,5 anni. I vittimi di l'accidentu anu pigliatu a decisione di u statutu di limitazione à a Corte Suprema. A 12a Càmera Criminale di a Corte Suprema d'Appelli, chì hà esaminatu l'appellu, hà stabilitu chì u licenziamentu di i casi per via di u statutu di limitazione era contru à a lege. In a decisione di a Corte Suprema, hè statu dichjaratu chì in i rapporti di l'espertu, u primu cunduttore hè statu scupertu 132/8 in culpa perchè ùn hà micca rispettatu u limitu di velocità è intrutu in a curva à 3 chilometri. Hè ricurdatu chì u sicondu cunduttore hè statu scupertu in culpa à un ritmu di 8 in 1 perchè ùn l'hà micca avvistatu. Hè nutatu chì a cumpagnia hè stata datu 8 di 4 difetti perchè u cuntrollu di a velocità hè stata lasciata solu à i cunduttori, invece di misure supplementari assistite da computer. L'attenzione hè stata attirata à a mancanza di mantenimentu adattatu, riparazione è inspezione contru i negatività in a superstruttura per u trenu d'alta veloce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*