3. Big scandalu in a custruzzione di u ponte

  1. Grandu scandalu in a custruzzione di u ponte :3. A "ceramica" hè stata oculata da u Museu di l'Archeologia in modu chì a custruzzione puderia cuntinuà nantu à u ponte. Ci sò parechji artefatti storichi nantu à a strada di u 3u ponte da u periodu ottomanu à u periodu rumanu, ma u Museu d'Archeologia di Istanbul ùn hè micca deliberatamente infurmatu. affinchì a custruzzione ùn si stende micca cum'è u Marmaray, risultò per esse violazione di a lege.

Sicondu a nutizia di Ömer Erbil da u ghjurnale Radikal, u ponte è a so strada sò stati esentati da u rapportu EIA per evità una estensione di sette anni cum'è in Marmaray. Tuttavia, u Consorziu ICA, chì hà fattu a custruzzione, avia bisognu di un rapportu EIA, ancu s'ellu hè solu per spettaculu, per ottene un prestitu da l'istituzioni finanziarii internaziunali. L'artefatti oculati da u museu sò stati ancu revelati in quellu rapportu di mostra preparatu in solu dui ghjorni.

Ancu u rapportu di dui ghjorni era sopra à u tesoru

In cunsiquenza, u 13u capitulu di u rapportu di l'impresa di consulenza è ingegneria internaziunale AECOM hè intitulatu Archeologia è Patrimoniu Culturale. Questa sezione hè stata preparata da a Cumpagnia di Patrimoniu Culturale è Cunsulenza Regio, basatu annantu à l'osservazioni fatte da l'archeologi Gökhan Mustafaoğlu è Uğur Dağ camminendu circa 26.5 km per dui ghjorni.

L'archeologi, in u rapportu prelimiunale chì anu fattu nantu à e parti di a strada chì ùn sò micca foresta è machja, suggerenu una investigazione intensiva di u campu in a regione "accumpagnata da un archeologu espertu". I scuperti di l'archeologi sò stati listati cusì:

  • Hè statu nutatu chì i zoni induve i pilastri di u ponte seranu custruiti anu un altu putenziale in quantu à l'assi storichi; Hè dichjaratu chì l'esistenza di parechji insediamenti storichi in questi spazii hè citatu in a literatura, è u tempiu di Zeus Ourios, chì deve esse situatu nantu à una di e muntagne trà Anadolukavağı è Poyrazköy, hè trà elli.
  • Hè nutatu chì assai strutture architettoniche è immubiliarii archeologichi in a strada è l'area di impattu di u prugettu pò esse stati sottu à terra o cuparti di vegetazione; Hè ricumandemu chì e squadre archeologiche sperimentate facenu sondaggi sistematichi di u situ in i zoni boschi è arbusti di l'area di u prugettu.

  • Certi ceramichi è tile sò stati osservati à u latu di a strada trà u situ di custruzzione di Garipçe è u Village Garipçe; L'archeologi dichjaranu chì questu puderia esse i resti di una torre o di una stazione di pulizza aduprata per guardà u Bosforu, è chì i reperti di a superficia appartenenu à i periodi Bizantinu è Ottumanu.

  • In Başakşehir hè statu scupertu un tunnel di cupola chì si pensa chì hè statu fattu da mani umane; Hè statu dichjaratu chì a struttura, misura 0.65 x 10.30 metri, era assai prubabilmente una sala di sarcòfagu.

"Rivista necessaria"

L'archeologi anu fattu a seguente raccomandazione in u rapportu: "Dopu à a deforestazione di i siti di custruzzione, una investigazione intensiva di u situ deve esse realizatu in cuuperazione cù i Cunsiglii Regionali di Conservazione. Cunsiderendu u putenziale archeologicu di a regione, tutte l'attività, cumpresa l'intervenzione fisica, deve esse fatta. realizatu sottu a supervisione di archeologi esperti ".

Tuttavia, u Museu di Archeologia di Istanbul ùn hè statu infurmatu; i funzionari di u museu anu dettu chì ùn ci era micca una dumanda. Tuttu chistu hè statu fattu in violazione di a lege n ° 2863, chì ubliga a custruzzione per esse fermata immediatamente è u museu più vicinu hè avvisatu quandu una pruprietà culturale si trova durante a custruzzione.

Nanzu, u Cunsigliu di Conservazione N ° 1 avia determinatu chì i seguenti ottu artefatti sò stati truvati in ottu regioni longu a strada di u 3u Ponte:

Çatalca è Silivri: Grotte di İnceğiz, Necropoli Antica di Maltepe è Zona di Insediamentu (situ archeologicu di 1u gradu)

Silivri: Anastasius Walls (situ archeologicu)

Gaziosmanpaşa è Sultangazi: Kırkçeşme Water Gallery Line

Avcılar: Ispartakule Spradon Ancient City (situ archeologicu di 1u è 3u gradu)

Arnavutköy: struttura tombale scavata in roccia di Şamlar Village Dutlar Mevkii

Çatalca İğneağzı: Kartepe (Umurtepe) Cave è antica cava di petra (situ archeologicu naturali di 1u gradu è 2u gradu)

Arnavutköy: Sazlıbosna Filiboz Ruins (situ archeologicu di 1u gradu)

Silivri: Küçükkılıçlı Village Ancient Settlement Area (situ archeologicu di 1u gradu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*