Vacuum toilets in treni per 5 milioni

Vacuum toilets per 5 milioni nantu à i treni: Hè statu revelatu chì TCDD, chì hà decisu di passà à vacuum toilets in treni, hà pagatu 65 milioni 2 mila dollari (300 milioni 5 mila TL) per 60 toilette di vagone.
In u rapportu di auditu TCDD 2012 di a Corte di Conti, i figuri pagati per cambià à i toilette di vacuum in i treni anu attiratu l'attenzione. TCDD hà decisu di abbandunà u sistema di divulgazione diretta di e spese di toilette, chì hè attualmente utilizatu in certi treni. Hè statu decisu chì stu sistema hà causatu a contaminazione ambientale nantu à a ferrovia è hà causatu gravi prublemi di salute per quelli chì vivenu in u circondu, è hà fattu u passu di cambià à un toilette vacuum.
SERÀ FATTA PER 318 VAGONI
Mentre i toilette di vacuum eranu necessarii in vagoni di passageri di novu fornitu, i toilette di vacuum eranu dispunibili in i treni d'alta velocità. TCDD hà iniziatu un studiu in u 2009 per implementà i toilette vacuum in altri vagoni di passageri. Dentru l'urganisazione; Hè statu previstu di furnisce è installà sistemi di toilette à vacuum in 581 vagoni di passageru di tipu TVS366 climatizzati, da un totale di 947 vagoni di passageri, 318 cù aria condizionata è 2000 senza aria condizionata.
NESSUNA OFFERTA PER A PRIMA OFFERTA
In questu riguardu, quandu ùn hè micca stata ricevuta alcuna offerta per l'offerta tenuta da l'Uffiziu di Trazione in 2009, una nova offerta hè stata fatta in 2010. In u rapportu di a Corte di Conti, hè statu revelatu chì in a seconda licitazione per 2000 di i vagoni di passageru di u tipu TVS65, un cuntrattu hè statu firmatu per 2 milioni 300 mila dollari. A durata hè stata determinata cum'è 300 ghjorni per a consegna, 700 ghjorni per a garanzia è 1024 ghjorni in totale. U cuntrattu hè statu firmatu l'11 di ghjennaghju di u 2011. In u 2011, u primu prototipu di toilette vacuum hè statu muntatu nantu à u vagone è furnitu à i funzionari di TCDD. A cummissione d'accettazione formata da l'istituzione rifiutò u primu prototipu. A cumissioni hà appruvatu u sicondu toilette prototipu preparatu dopu chì e carenze identificate sò state cumplette. U 14 settembre 2011, a cumpagnia hè stata urdinata per inizià a produzzione di massa.
In u so rapportu, a Corte di Conti hà nutatu chì "2013 di i 65 vagoni sò stati cumpleti è nove eranu in a fase di accettazione" à a data di u so auditu in l'aostu 56, è hà dichjaratu chì e compra sò state cumplette.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*