1u Simposiu di Sistemi Ferroviari tenutu à YTU

U 1u Simposiu di Sistemi Ferroviari hè statu tenutu à YTU: U Club di Sistemi Ferroviari, chì hè statu stabilitu per a prima volta in Turchia à l'Università Tecnica di Yıldız, porta studii nantu à Tecnulugie di Sistemi Ferroviari in università, affiliatu à a Piattaforma di Sistemi Ferroviari, è furnisce studienti universitari. cù e cunniscenze tecniche è e cumpetenze necessarie in questu campu, sò graduate cum'è ingegneri è s'impegnanu à furnisce una infrastruttura chì li permette di fà a ricerca è u sviluppu in questu campu in tutta a so vita.

U 1u Simposiu di Sistemi Ferroviari, urganizatu da a Piattaforma di Sistemi Ferroviari è u Club di Sistemi Ferroviari, chì hà stabilitu cù u slogan "Put Your Ideas on Track", hè statu tenutu oghje à l'Università Tecnica di Yıldız cù a participazione di u Signore Yahya BAŞ, Vice Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni.

U simposiu hè statu apertu cù i discorsi di u presidente di u Rail Systems Club, Hüseyin Emre Civan, dopu à a prucedura di u Video Promozionale. In seguitu, u vicepresidentu di a piattaforma Mehmet Muhittin Maç hà fattu u so discorsu in nome di a piattaforma di Rail Systems è hà toccu u travagliu da fà. da avà. U cunsigliu di u club hè Asst. Assoc. Dr. Dopu chì İlker Üstoğlu hà manifestatu u so apprezzamentu per u travagliu fattu cum'è un club, u Rettore di l'Università Tecnica di Yıldız Prof. Dr. İsmail Yüksek hà fattu i so discorsi. U sgiò Yahya Baş, Vice Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu chì hà apprezzatu i studienti è hà finitu u so discorsu toccu l'impurtanza di i Sistemi Ferroviari per u nostru paese.

Dopu à i discorsi di apertura, u simposiu hè statu cumpletu in 3 sessioni.

Tituli di sessione

  1. Sessione: Pruduzzione Domestica è Tecnologie di Macchine in Sistemi Ferroviari
  2. Sessione: Custruzzione è Certificazione in Sistemi Ferroviari
  3. Sessione: Electrificazione è Segnale in Sistemi Ferroviari

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*