A capitale charter di e Ferrovie di u Statu russu serà aumentata da 13 miliardi di rubli

A capitale charter di e Ferrovie di u Statu russu serà aumentata da 13 miliardi di rubli: u Primu Ministru russu Dmitri Medvedev hà firmatu un decretu in u quale a capitale di i Ferrovii di u Statu russu serà aumentata da circa 13 miliardi di rubli.

Cum'è infurmatu nantu à u situ web di u guvernu russu, l'aumentu di u capitale charter di a cumpagnia serà fattu grazia à l'emissione di azioni supplementari di i Ferrovii statali di Russia. Tuttavia, hè enfatizatu chì a figura da ottene serà aduprata per implementà una quantità di grandi prughjetti infrastrutturali.

Sicondu a dichjarazione, i rivenuti generati sò u sviluppu di u cumplessu di trasportu di a Regione di Mosca (1.6 miliardi di rubli), u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria di a seccione trà Mezhdurechensk-Tayshet (8.5 miliardi di rubli), a riparazione di a seccione trà u ruble. Gorkogo-Kotelnikovo-Tihoretskaya-Krymskaya (2.9 miliardi di rubles), è ancu di Mosca -Serà spesu in a realizazione di grandi prughjetti cum'è a furmazione di a linea di ferrovia d'alta velocità Kazan (0.02 miliardi di rubli).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*