Leghjenu un libru in u metro storicu

Leghjenu libri in u metro storicu: Per sviluppà è amare i libri di lettura è aumentà l'interessu per i libri, i studienti di l'Università Tecnica di Yıldız, cù u sustegnu di IETT, anu urganizatu un avvenimentu di lettura di libri in Beyoğlu Tünel, chì hè appruvatu cum'è u 2u metro più anticu. in u mondu.

Un gruppu di studienti chì studianu in u terzu annu di u Dipartimentu di Insegnamentu di a Lingua Turca di l'Università Tecnica di Yıldız hà realizatu una attività di lettura di libri in i veiculi di u tunnel custruiti in u 1875. In l'area di u prughjettu, i studienti pusonu sacchetti di libri daretu à a terra è in i spazii d'attesa veiculi tunnel. Prughjettu di attività di lettura di libri urganizata per creà abitudini di lettura di libri in i citadini cù i mezi d'accessu publicu; Aumenta l'attenzione di quelli chì viaghjanu in a cità à i libri è incuragisce a ghjente à leghje i libri.

I passageri chì sò stati sorpresi da l'applicazione anu ringraziatu quelli chì anu urganizatu l'avvenimentu. Un citatinu chì hè statu assai affettatu da u prugettu hà dettu: "Semu una sucità cù abitudini di lettura bassi. "Spergu chì questu avvenimentu si sparghje in tuttu u paese". dicendu sohbet hà fattu.

I studienti anu dettu chì anu u scopu di assicurà chì e persone passanu u viaghju à leghje è anu dettu: "Avemu bisognu di inculcà i libri di lettura in u publicu è chì a ghjente deve sempre leghje libri induve sò sempre chì u tempu permette. Esigemu un publicu di lettura. "Femu un invitu da quì, dicemu leghje è fà leghje à l'altri". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*