Candidatu presidenziale di a Federazione Turca di Sci in Muş

Candidatu à u presidente di a Federazione Turca di Sci in Muş: U Candidatu di u presidente di a Federazione Turca di Sci (TKF) Erol Mehmet Yarar hà visitatu i sciatori di Muş è hà dettu: "U nostru scopu hè di portà più di 11 mila ghjovani trà l'età di 13-30 quì à u sci.

U presidente di a Federazione Turca di Sci (TKF), Erol Mehmet Yarar, hà visitatu i sciatori di Muş è hà dettu: "U nostru scopu hè di purtà più di 11 mila giovani di età trà 13-30 anni à u sci. Vulemu purtà l'atleti quì à l'arena internaziunale risolvendu i prublemi principali quì ". disse.

U candidatu di u presidente di a Federazione Turca di Sci (TKF) Erol Mehmet Yarar hà scontru cù i sciatori di Muş. U candidatu di u presidente di a Federazione Yarar, inseme cù a so delegazione, hà visitatu per prima volta u direttore provinciale di i servizii di a ghjuventù di Muş è Ali Kartal in u so uffiziu.

Fornendu infurmazioni nantu à u putenziale di sci di Muş, u direttore provinciale di i servizii di a ghjuventù è i sporti di Muş Ali Kartal hà dichjaratu chì l'installazione è e strutture di sci sò limitate è sufficienti, è chì avete bisognu di un centru di sci di grande capacità è di l'equipaggiu necessariu. Esprimendu chì Muş hà una impurtanza assai impurtante per u ski, Kartal hà dettu:

"Se ci sò abbastanza opportunità, Mus hè a cità nativa di l'invernu. Mus 5, 6 mesi inverno città natale. Quandu l'inguernu hè a so cità nativa, ùn ci hè micca altra attività suciale, solu u ski. U ghjornu di i genitori di u centru di sci in u weekend. Calchì volta migghiara di persone ci vanu. Atleti, citadini, donne, omi, zitelli, tutti ci vanu à scià. Ci sò novi studienti, ci sò quelli chì sò spicializati in stu affari. Sempre chì ci hè una stazione di sci intelligente, qualcosa cum'è una seggiovia, tuttu pò esse fattu quì. L'amici ci criticanu ghjustu in i media. A stagione di sci hè principiata, o ci hè un prublema cù a seggiovia o ci hè un prublema cù a pista di neve ".

"VULEMU PORTE QUI PIÙ DI 30 MIL GIOVANI"

Esprimendu chì hè piacevule chì ci sò più di 11 mila ghjovani trà l'età di 13-30 in Muş, u presidente di a Federazione Turca di Sci, u candidatu Erol Mehmet Yarar, hà dettu chì suluzioni deve esse fatte rapidamente à i prublemi in l'atleti di sci è chì u travagliu deve esse fattu. . Esprimendu chì esse un candidatu hè ancu un passu, Yarar hà dettu:

"Avemu ghjunti à Muş, da una banda eramu felici è da l'altra banda eramu tristi. Se vi dumandate perchè simu tristi, simu tristi di vede chì ci sò parechje carenze in l'infrastruttura malgradu tali putenziali. Hè veramente tristu chì ci sò prublemi basi in un locu chì furmà tanti skiers per Turchia. U bonu hè chì pudemu fà qualcosa assai rapidamente è ripiglià a Musu nantu à i so pedi. Sò venutu quì per amparà tuttu questu. Esse un candidatu hè, sicuru, un passu. Ma l'azzione hè a chjave. Speremu, cù u sustegnu di a regione, dopu avè vintu l'elezzioni, vulemu travaglià assai vicinu cù stu locu.

Avemu realizatu prughjetti chì sviluppanu tutte e regioni cù u putenziale. U guvernu avarà ancu un sustegnu seriu. Avemu fattu un tali pianu. Avemu ghjuntu à Muş, vulemu vede l'atleti quì è sparte i so prublemi. U nostru scopu hè di purtà più di 11 mila ghjovani à l'età di 13-30 à u ski. Vulemu purtà l'atleti quì à l'arena internaziunale risolvendu i prublemi principali quì ".

Dopu a visita à a Direzzione Pruvinciale, i club di sci da Muş, chì anu assistitu à a riunione tenuta à u Centru di a Ghjuventù Mus, anu annunziatu u so sustegnu tutale. Per d 'altra banda, Yarar era ancu accumpagnatu da l'imprenditore Ali Oto, l'imprenditore Eşref Albayrak, u membru di a facultà Yavuz Tanyeri, u membru di a facultà Fatih Kıyıcı, l'imprenditore Mehmet Güney è a donna d'affari Çiçek Güney.