Marmaray hè l'acquistu di tutti i paesi nantu à a strada di a Ruta di a Seta di Ferru.

Marmaray hè u guadagnu di tutti i paesi nantu à a strada di a Seta di Ferru: Marmaray hè u guadagnu di tutti i paesi nantu à a strada di a Seta di Ferru " - Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà dettu chì Marmaray ùn hè micca solu u guadagnu di Turchia, ma tutti i paesi nantu à a strada di a seta ferroviaria.

U Ministru Lütfi Elvan è u Direttore Generale Süleyman Karaman di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) anu assistitu à a 11a Conferenza Mondiale di u Sistema di Gestione di Traffic Ferroviaria Europea (ERTMS) tenuta à u Centru di Congressu Haliç. Facendu u discorsu di apertura di a cunferenza, u Ministru Elvan hà dettu: "Cum'è paese, avemu implementatu e ferrovie inseme cù altri modi di trasportu cum'è una pulitica statale in l'ultimi 12 anni. Avemu ancu discututu l'armunia intermodale inseme è sviluppatu prughjetti in questa direzzione. À novu in questu periodu, avemu stabilitu a reta di treni d'alta velocità. Avemu cuminciatu à spedinu in tuttu u paese. Per apre u Marmaray, unu di i pilastri impurtanti di a strada di a seta muderna, avemu unitu dui cuntinenti sottu u mare. Avemu fattu passi assai impurtanti per a furmazione di l'industria ferroviaria in Turchia. Avemu implementatu regulamenti legali chì liberalizà u settore ferroviariu. In più di tuttu questu, avemu creatu a legislazione chì integrarà a ferrovia naziunale cù a ferrovia di l'Unione Europea.

Enfatizendu chì Marmaray ùn hè micca solu un guadagnu per a Turchia, Lütfi Elvan hà dettu: "Unu di i grandi prughjetti ferroviari realizati in a regione è trà i cuntinenti hè Marmaray. Micca solu i dui lati di Istanbul sò stati cumminati cù u Marmaray, ma unu di i ligami più impurtanti di a strada di a seta muderna chì si estende da l'Asia distanti à l'Europa Occidentale hè statu custruitu cum'è una maraviglia di l'ingegneria 62 metri sottu u Bosforu. Marmaray ùn hè micca solu un successu di Turchia, hè u guadagnu di tutti i paesi nantu à a strada di a strada di a seta di ferru ".

Dopu à i discorsi di apertura, u Ministru Lütfi Elvan hà tagliatu u nastro di apertura di a Cunferenza di u Sistema di Gestione di u Trafficu Ferroviariu Europeu è hà visitatu i stand.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*