U massacru di l'arburu hè realizatu per Marmaray

U massacru di l'arburu hè realizatu per Marmaray: I travaglii di rinnuvamentu di e linee di treni in u scopu di u Prughjettu Marmaray causanu u taglio di l'arburi.

Sicondu a nutizia di Özlem Güvemli da Cumhuriyet Kadıköy- A causa di l'opere nantu à a linea Maltepe-Kartal-Pendik, centinaie d'arburi, a maiò parte di elli più di 20 anni, alcuni di i quali eranu registrati da u Cunsigliu di Conservazione, sò stati tagliati malgradu tutti i sforzi di i citadini. Risultava chì dopu à l'applicazione fatta da BTS, u Cunsigliu di Conservazione hà eliminatu a registrazione di l'arburi arregistrati è hà permessu di tagliate in l'area prutetta.

U sindicatu di l'impiegati di u trasportu unitu (BTS) Istanbul Branch No. 1 hà infurmatu à a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione chì hà affruntatu u periculu di taglià platani seculi, in particulare intornu à a stazione di treni Küçükyalı, in e stazioni di treni in Pendik- A regione di Haydarpaşa è hà dumandatu a prutezzione di l'arburi. Istanbul No. 1 Cummissione Regionale per a Conservazione di i Beni Naturali hà rispostu à l'applicazione. Cummissione, KadıköyHà dichjaratu chì a distanza trà 16-471 chilometri è 16-815 chilometri di a strada TCDD in i cunfini di u distrittu di Maltepe-Kartal-Pendik hè stata dichjarata cum'è "Cartal-Maltepe Dragos Hill è u so quartieru 1999rd Degree Natural Protected Area" in 3. Annunciendu chì tutti l'arburi in Erenköy Station Square sò ancu arregistrati cum'è arburi monumentali in u 1979, a cumissioni hà dichjaratu chì i registri di registrazione di 10 arburi chì anu decisu di esse tagliati è 7 arburi chì anu decisu di esse spustati in u scopu di Marmaray sò stati annullati. . A cumissioni hà dichjaratu chì ùn ci hè micca bisognu di a cumissioni per piglià una decisione annantu à questu tema, postu chì i registrazioni di l'arburi fora di l'area prutetta sò stati eliminati. Hà nutatu ancu ch'ellu hà trovu apprupriatu per cutà o spustà l'arburi chì restanu in u situ naturali.

I pini appena fora di e fruntiere di a stazione ferroviaria di Maltepe Idealtepe cuminciaru à esse tagliati u ghjornu precedente. Quandu i citadini chì piantavanu l'arburi in u 1989 intervenenu subitu, a sucietà di subcontractor, chì hà tagliatu 4 pini, hà da piantà u so travagliu. I citadini, chì anu dichjaratu chì l'arburi impediscenu u rumore di u trenu è puliscenu l'aria, anu reagitu à a dichjarazione di i funzionari di a cumpagnia di taglio chì "l'avemu tagliatu perchè stà in a linea di u trenu". I citadini anu dettu: "L'arburi ponu esse tagliati secondu a necessità, ma ci hè digià un totale di 22 metri di zona ferroviaria quì. Cù l'aghjunzione di a terza di e duie linee esistenti, 9 metri di spaziu ferroviariu serà necessariu. In altri palori, resta un spaziu tutale di 12 metri. I nostri arburi sò ancu fora di stu limitu. Malgradu questu, sò ghjunti è l'anu tagliatu ", dissenu. Di novu in u Distrettu Feyzullah di Maltepe, a semana passata, i pini chì anu decennii d'età sò stati tagliati per a stessa ragione. Da u latu europeu, più di 100 arburi intornu à a stazione di treni di Florya sò stati distrutti u mese passatu. A municipalità di Bakırköy hà annunziatu chì l'arburi tagliati avianu trà 5 è 100 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*