2a Conferenza di Logistica E-Commerce Tenuta

  1. Conferenza di Logistica tenuta in E-Commerce: E-Traders seranu in una situazione induve ùn puderanu micca spedite in i prossimi 5 anni
    L'aumentu di u voluminu di e-commerce è l'intense attività logistiche chì porta cun ellu creanu prublemi di trafficu significativu, in particulare in a pruvincia di Istanbul. À a Conferenza di Logistica in E-Commerce urganizata da Beykoz Logistics Vocational School per a seconda volta questu annu, se e misure ùn sò micca pigliate, serà un sognu di fà spedizioni in Istanbul prima di 5 anni per via di u trafficu. rinviate i prudutti. Sta situazione face un colpu significativu à u prublema di trafficu in Istanbul, ghjornu per ghjornu.
    Urganizata da Beykoz Logistics Vocational School Apps Logistics and Research Center, a "Logistica in E-Commerce Conference" hà riunitu l'istituzioni principali di u settore di e-commerce è logistica. L'impurtanza di a Logistica in E-Commerce, Minacce Logistiche è Proposte di Soluzione in E-Commerce, Modi per Reduce Costs in E-Supply Chain è Optimization of Logistics Processes in E-Commerce sò stati discututi in a cunferenza.
    U discorsu d'apertura di a cunferenza hè statu fattu da İsmail Yücel, Subsegretariu di u Ministeru di Dogana è Cummerciu, è Prof. Dr. Mehmet Şakir Ersoy da l'Università Bahçeşehir, Prof. Dr. Erkan Bayraktar è Prof. da l'Università di Maltepe. Dr. Hè statu moderatu da Mehmet Tanyaş. Facendu u discorsu d'apertura di a cunferenza à a presenza di i principali attori di u settore logisticu è e-commerce, İsmail Yücel, subsegretariu di u Ministeru di Dogana è Cummerciu, hà dichjaratu chì u prublema più impurtante in u cummerciu elettronicu hè a fiducia, è chì A lege di u cummerciu elettronicu deve esse promulgata u più prestu pussibule. Dichjarà chì cù l'implementazione di a lege, e pratiche di cummerciale inghjuste seranu impedite è i cunsumatori seranu prutetti, u Subsecretariu Yücel hà ancu parlatu di l'impurtanza di u cummerciu esteru è dunque di e custumi in e-commerce.
    U ritornu hè un prublema impurtante, e-traders ùn puderanu micca furnisce assai prestu, Beykoz Logistics Vocational School Logistics Applications and Research Center Manager Prof. Dr. Okan Tuna "A fonte di i prudutti di e-commerce in Turchia hè 85% di a cità di Istanbul è 25% di sti prudutti sò cunsumati in Istanbul. Sta situazione pò causà prublemi significativi soprattuttu in termini di logistica urbana in e grande cità, in particulare in Istanbul. In novu, cunziddi chì ci hè un tassu di ritornu di 2% in u mercatu b17c in Turchia, prucessi intensi sò scontri in i tappe di ritornu, chì ponu causà seri prublemi in termini di logistica.
    Direzzione di E-Commerce in Turchia In a cunferenza induve i rapprisentanti di u settore detti discorsi, statistiche di shopping online è u futuru di a logistica in e-commerce in Turchia sò stati discututi. Hè statu revelatu chì u 97 per centu di a ghjovana generazione in Turchia, induve unu di ogni cinque utilizatori di l'internet compra in linea, compra in linea.
    Trà i rapprisentanti di u settore chì assistenu à a cunferenza; Siti di e-Commerce è Associazione Operatori Segretariu Generale Merter Özdemir, Mall Logistics Manager Emre Çizmecioğlu, O2 Consulenza di Gestione Logistica è Trainer Oruç Kaya, GS Store E-Commerce Manager Selda Milli, LA Software Group Deputy General Manager Çağdaş Yıldız, Ministeru di Dogane è Cummerciu , Specialista in Dogana è Cummerciu Barış Demirel, Direttore di l'Operazioni di a piattaforma OGLI e-Solutions Ozan Mert Karaağaç, ARC Global Logistics, Partner Fundatore Dr. Hakan Çınar, Aras Cargo Sales Assistant General Manager Alpay Maden, DSM Group Assistant General Manager Erkan Yıldırım, SETROW General Manager Eren Yalçındağ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*