Derince Port in u Parlamentu

Portu di Derince in u Parlamentu: A privatizazione di u portu di Kocaeli Derince era nantu à l'agenda parlamentaria. I deputati CHP Kocaeli Haydar Akar è Mehmet Hilal Kaplan anu tenutu una cunferenza di stampa davanti à l'Edificiu Principale di l'Assemblea cù u presidente di l'Unione Liman-İş Önder Avcı è i rapprisentanti di u sindicatu. Kaplan è Hilal anu attiratu l'attenzione à l'aumentu di u nùmeru di accidenti di u travagliu dopu a privatizazione.

I deputati CHP Kocaeli Haydar Akar è Mehmet Hilal Kaplan anu tenutu una cunferenza di stampa contr'à a privatizazione inseme cù u presidente di l'Unione Liman-İş Önder Avcı è i rapprisentanti di u sindicatu.

Attenti à u disastru minerariu in Soma, Akar hà enfatizatu chì u nùmeru di accidenti aumentatu dopu a privatizazione di i so porti.

CHP Kocaeli Deputy Mehmet Hilal Kaplan hà dettu chì l'unicu mutivu di a privatizazione di i porti era di disturbà l'ordine publicu.

Kaplan hà ancu reagitu à u prucessu di privatizazione è e specificazioni riguardanti Derince, affirmannu chì era contru à a lege.

Avcı, presidente di l'Unione Liman İş, hà ancu nutatu chì ùn ci hè micca a salute è a sicurità di i travagliadori in i porti privatizzati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*