Sabotage di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Istanbul-Ankara

Sabotage nantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità Istanbul-Ankara: Dichjarazione di scossa da u Ministeru di i Trasporti, annunziendu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul hè di fronte à un tentativu di "sabotaje sistematicu"!

In a dichjarazione fatta da u Cunsigliu di Pressa è Relazioni Pùbliche di u Ministeru di i Trasporti, hè statu dichjaratu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul, chì hè per esse cumpletu, hè di fronte à un tentativu di "sabotage sistematicu".

Ùn hè micca un furtu simplice, hè un sabotaghju di u sistema !

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu annunziatu chì in l'ultime settimane, circa 60 cavi di signalazione è cumunicazione è 200 sistemi di cunnessione di circuitu ferroviariu sò stati tagliati in punti 70 in u prugettu. "Queste cose andavanu al di là di semplici incidenti di furtu è sò diventate in sabotaje sistematicu". "I Governatori pertinenti anu pigliatu l'azzioni, i reclami criminali sò stati fatti à i procuratori, a gendarmeria è a polizia anu iniziatu l'investigazione necessaria", l'annunziu hè statu fattu.

QUESTE SABOTAGES SONO UN NOME DI 77 MILIONI !

Un altru puntu chì attrae l'attenzione in a dichjarazione di u Ministeru di i Trasporti hè "Questu sabotage hè cunsideratu cum'è un tradimentu di i nostri 77 milioni di persone chì anu aspittatu stu prughjettu per anni". era l'enfasi.

Eccu a dichjarazione di u Ministeru:

Comu hè cunnisciutu, u travagliu di custruzzione di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul hè ghjuntu à a fine, è hè statu annunziatu chì a linea hè prevista per esse aperta à a fini di maghju.
Tuttavia, mentre i prucessi di prova è i prucessi di certificazione di a linea continuavanu, qualchì sabotamentu hè accadutu ...
In l'ultime settimane, circa 60 cavi di signalazione è cumunicazione è 200 sistemi di cunnessione di circuitu ferroviariu sò stati tagliati à 70 punti.
L'interruzzione di i circuiti di cunnessione di cable è ferrovia hà affettatu direttamente u prucessu di prova è certificazione.
Per quessa, l'apertura di a linea hè stata posposta à ghjugnu per evità ogni disturbu.
U travagliu necessariu hè fattu per eliminà i danni chì sò accaduti.
Queste azioni andavanu oltre i simplici incidenti di furtu è si trasformanu in sabotaje sistematicu.
In quantu à i perpetratori di l'incidenti, i Governatori pertinenti anu pigliatu l'azzioni, i reclami penali sò stati fatti à l'uffizii di persecuzione, a gendarmeria è a polizia anu iniziatu l'investigazioni necessarie.
Sti sabotaggi sò cunsiderati cum'è un tradimentu di i nostri 77 milioni di persone chì anu aspittatu stu prughjettu per anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*