Linea di trenu Konya Karaman High Speed ​​​​in l'agenda

Grande tappa ghjunta in u prughjettu di u trenu d'alta velocità Konya Karaman
Grande tappa ghjunta in u prughjettu di u trenu d'alta velocità Konya Karaman

Hà dettu chì a custruzzione di e linee di treni d'alta velocità Ankara Sivas YHT è Konya Karaman cuntinua. Süleyman Karaman, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), hà dettu: "A nostra storia cumuna in u campu di e ferrovie rende inevitabbili una cooperazione più qualificata è specifica in u campu di a ferrovia cù a Germania, un paese operatore di treni d'alta velocità. "

Karaman, "2014. In u so discorsu à l'apertura di u "Atelier di Pianificazione è Operazione di Ferrovie d'Alta Velocità", hà spressu a so satisfaczione per avè un attellu di treni à alta velocità cù esperti tedeschi.

Dichjarà chì a Turchia avia spartutu u destinu cù a Germania in parechji prublemi in u passatu, Karaman hà ricurdatu chì a linea ferroviaria Istanbul-Sud, unu di i corridori chì custituiscenu l'assi principali di e linee ferroviarie esistenti di Turchia, hè stata custruita da i tedeschi.

Karaman hà dettu chì micca solu a ferrovia, ma ancu parechje stazioni è stazioni di treni, in particulare a storica stazione di Haydarpaşa, portanu e caratteristiche di l'architettura tedesca.

Spieghendu chì i ferroviari tedeschi anu fattu grandi cuntributi à a creazione di e ferrovie in Turchia, Karaman hà dettu: "Tutta questa storia cumuna di a nostra rende inevitabbile una cooperazione più qualificata è specifica in u campu di e ferrovie cù a Germania, un paese operatore di treni d'alta velocità. "L'attellu chì hà cuminciatu oghje hè unu di i frutti impurtanti di a nostra cuuperazione nantu à a ferrovia, chì hà duratu più di un seculu", disse.

Dichjarà chì a Germania hè un mudellu per a Turchia in quantu à e so ferrovie, Karaman hà datu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu in u quadru di u protocolu firmatu trà TCDD è Ferroviari Tedeschi sottu l'auspici di i primi ministri di i dui paesi in u 2004.

Furnendu infurmazioni nantu à u settore ferroviariu di Turchia, Karaman hà nutatu chì e ferrovie sò state cunsiderate cum'è un settore prioritariu per esse sviluppatu in u scopu di a strategia di u pianu maestru di trasportu preparata in 2004. Dichjarà chì a considerazione di e ferrovie cum'è un settore prioritariu hè strettamente ligata à a pusizione regiunale è intercontinentale di Turchia, Karaman hà dettu chì hè un ponte naturale trà l'Europa è l'Asia.

Ellu disse chì Turchia hà cuminciatu à implementà i prughjetti unu à unu per rinfurzà sta funzione, per creà un corridore ferroviariu ininterrottu Asia-Europa, è per implementà a moderna Strada di a Seta.

A COSTRUZIONE DI E LINEA CONTINUA

Karaman hà dichjaratu chì a linea Ankara-Istanbul YHT serà messu in opera in pocu tempu dopu chì e linee Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya Eskişehir YHT sò state messe in opera, è hà nutatu chì a custruzzione di Bursa, Ankara İzmir, Ankara- E linee di treni d'alta velocità Sivas YHT è Konya-Karamar cuntinueghjanu. .

MILLIAI KILOMETRI DI FERROVIA NOVA

Karaman hà dichjaratu ch'elli pensanu à custruisce 2013 3 chilometri di alta velocità, 500 8 chilometri di alta velocità è 500 1.000 chilometri di novi ferrovie cunvinziunali per u XNUMX è mette in opera.

Dichjarà chì a cooperazione cù a Germania in u campu di a ferrovia hà da cuntinuà à cresce più forte in u periodu à vene, Karaman hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare i stakeholders chì anu pianificatu l'attellu, TUBITAK, l'Istituzione d'Educazione Superiore, l'università è l'ambasciata tedesca. tenutu per a prima volta in Turchia è si cuntinueghja finu à u 31 di maghju. In l'attellu, i ferrovii d'alta velocità seranu valutati in una larga scala, da a pianificazione à a custruzzione, da l'operazione à a satisfaczione di i clienti è di l'impiegati, è l'infurmazioni seranu scambiati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*