U portu di Tekirdağ serà privatizatu

Portu di Tekirdag
Portu di Tekirdag

Tekirdağ Port, chì appartene à Türkiye Denizcilik İşletmeleri A.Ş., serà privatizatu per 36 anni cù u metudu di "cuncede i diritti operativi", secondu l'annunziu fattu nantu à u situ ufficiale di l'Amministrazione di Privatizazione.

Sicondu l'annunziu nantu à u situ web ufficiale di l'Amministrazione di Privatizazione (ÖİB), l'offerta di privatizazione serà fatta cù un "metudu di negoziazione" ricevendu offerte da più di un offerente in un bustu sigillatu è negoziendu.

S'ellu hè cunsideratu necessariu da a cummissione di l'offerta, l'offerta pò esse cunclusa da un'asta chì si terrà cù a participazione di l'offerenti chì e negoziazioni di negoziazione continuanu.

A scadenza per a presentazione di l'offerte per l'offerta era u 20 dicembre 2017, è u prezzu di u bonu di l'offerta hè statu determinatu cum'è 15 milioni di lire turche.

U portu di Tekirdağ, chì hè affilatu à l'imprese marittime turche, hè diventatu unu di i rari porti cù cunnessione ferroviaria in Turchia cù a linea ferroviaria aperta in 2010.

FUSU PRIMA PERSONALIZZATA IN 1997

U portu, chì hè custruitu nantu à una superficia di più di 100 mila metri quadrati, hà una lunghezza di molo di 2100 metri è e carichi generali, liquidi è bulk sò accettati in u portu. U battellu ferroviariu chì cunnetta l'Europa à l'Asia usa ancu stu portu. A ferrovia chì culliga à u battellu pò ancu esse aduprata per u portu in una basa limitata.

U portu, chì hè stata affittata à u Gruppu Akkök da l'Amministrazione di Privatizazione in u 1997 cù un valore di u cuntrattu annuale di 2.6 milioni di dollari, cessò e so operazioni in February 2012 per via di i prublemi in u so funziunamentu cù a Direzzione Generale di Naziunale Real Estate in u stabilimentu di servitù è/o permessi di usu, è dinò in marzu, Turkey Maritime Enterprises.

In a legislazione chì hè entrata in vigore dopu esse publicata in a Gazzetta Ufficiale N ° 14 u 2017 settembre 30180, l'Emendamentu di u Pianu Ambientale Scala 1/25000, l'Emendamentu di u Pianu di Sviluppu Maestru di Scala 1/5000 è l'Emendamentu di u Pianu di Zonificazione di Implementazione di Scala 1/1000 per u L'area Portu di Tekirdağ hè stata fatta da u Cunsigliu Superiore di Privatizazione. Hè stata appruvata da a so Decisione datata 11.09.2017 è numerata 2017/84.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*