A risposta di u tram rosa finisce a campagna

A reazione à u tram rosa hà finitu a campagna: A campagna di firma lanciata da a Direzzione Provinciale di Kayseri di u Partitu SAADET (SP) per aghjunghje un vagone rosa specificamente per e donne à i tramvii esistenti, chì era statu dichjaratu durà 5 ghjorni, hè stata terminata per via di u riazzioni.

I membri di l'urganizazione provinciale SP anu iniziatu una campagna di firma in Cumhuriyet Square dicendu "Vulemu un tram rosa per l'usu di e donne" è chjamanu u publicu à "Venite, firmate una petizione è susteneci". U presidente provinciale di Kayseri di u Partitu Saadet, Mahmut Arıkan, hà dichjaratu chì anu ricevutu richieste da alcune persone in questa direzzione è hà dettu:

"I citadini chì avemu parlatu annantu à questu tema ci anu trasmessu chì ci hè una tale necessità. In particulare e nostre surelle, surelle, zie, e donne incinte è l'anziani chì viaghjanu in tram in l'ora di a matina è di a sera, anu avutu difficultà. Ci vulianu à travaglià nant'à sta questione è dumandanu un tram rosa. "Avemu cunsideratu sta dumanda cum'è u nostru duvere è hà iniziatu una campagna di petizioni per aghjunghje trams rosati per e donne à i vagoni esistenti per trasmette à l'autorità competenti".

Arıkan hà annunziatu ch'elli pensanu di trasmette e firme raccolte in a campagna di petizioni di 5 ghjorni à l'istituzioni pertinenti, ma anu firmatu dopu qualchì reazzione. Arıkan hà dettu: "Senza pensà à alcun guadagnu puliticu in a Piazza di a Repubblica, avemu principiatu una campagna di firma per chì e donne ponu prufittà di u serviziu di tramviu cunfortu. Avemu scontru riazzioni cum'è "Ùn siate micca divisivi, hè ora di unisce", "A bandiera hè falata in u paese, mente ciò chì fate", "Avete da intruduce a sharia?" "Da eri, avemu finitu a nostra campagna di firma, chì avemu annunziatu chì durà una settimana, per impedisce chì a sucetà digià tesa sia più tesa".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*