Quellu chì mette u gasu brusgiarà

Qualchidunu chì piscia u gasu serà brusgiatu: Hè nantu à l'agenda di installà TEDES, chì hè implementatu trà e cità, ancu in a cità. U sistema calcula a velocità di u veiculu trà dui punti è piglia quelli chì superanu u limitu ...
Suggerimenti impressiunanti sò emersi da u 5u Simposiu di Sicurezza di u Trafficu Stradale, tenutu sottu a coordinazione di i Ministeri di Trasporti è Affari Interni. In questu cuntestu, hè previstu di installà u Sistema di Controlu Elettronicu di Traffic (TEDES) nantu à e strade urbane. U sistema calcula a velocità media di i veiculi attraversu e camere trà dui punti è furnisce istantaneamente informazioni cum'è violazioni di velocità, avvisi di arrestu-sequestro, targhe arrubate-perdite.
E BICICLETTE SERA DATE PRIORITÀ
E ammende amministrative necessarie sò applicate in cunfurmità cù questa informazione. Altri suggerimenti è risultati riflessi in a dichjarazione sò i seguenti:
- L'accentu nantu à e strade in u trasportu di merci è di passageri deve esse gradualmente spustatu à u mare è e vie d'acqua, vie aeree, pipeline, sistemi ferroviari è trasportu cumminatu, è l'usu di questi sistemi in u trasportu di merci è di passageri deve esse aumentatu.
- I prughjetti chì si cuncentranu in u trasportu publicu è dà priorità à e biciclette, in particulare u sistema di metrobus-rail, deve esse implementati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*