Trolleybus sorpresa in u trasportu publicu

Trolleybus sorpresa in u trasportu publicu
Ci dicemu addiu à u trolebus da Izmir in u 1992, cù e so corne chì escenu da a catenaria durante l'interruzioni di l'energia è i curve forti... Semu una nazione chì una volta era risentita di u trolebus ; Ma avemu digià passatu u tempu quandu stu risentimentu deve esse messi da parte. I sviluppi tecnologichi vistu in u settore di u trasportu anu ancu causatu sviluppi serii in a tecnulugia di trolleybus. U cunsigliu più raziunale chì pudemu dà à i nostri cumune ben intenzioni hè di pensà duie volte prima di custruisce un sistema di ferrovia è fate sta quistione: pudemu custruisce stu sistema più prezzu è più veloce cù trolleybus ?
Mentre u Primu Ministru hà stabilitu un scopu per a Turchia in quantu à u veiculu elettricu, avemu avutu ancu piani in mente per u trolleybus per rinasce da e cendri. Issi autobus "cornuti", chì sò sempre ricurdati da e persone di più di 40 anni, eranu cunnisciuti cum'è veiculi chì scalavanu facilmente e muntagne, eranu tranquilli è assai faciuli di mantene. In fatti, oghje si dice da parolla à parolla chì dà l'electricità torna à u sistema nantu à i pendii, chì hè vera.
Quale pò scurdà u "Tosun cù a Porta Numero 101", l'ultimu pruduttu in u garage İETT?
U ghjornu hè ghjuntu quandu i trolebus anu cessatu di aumentà u trafficu di i veiculi nantu à e strade per via di l'interruzioni di energia; L'accidenti sò diventati più notevuli chì i "cornu" escenu da a catenaria in curve forti. Conclusioni: Turchia hà finitu a so avventura cù trolleybus. Avemu mandatu l'ultima volta u trolebus da Izmir in 1992; Tuttavia, a T oculata di IETT è a T unhidden di ESHOT sò sempre trolebuses.
emissioni di carbonu
Oghje tuttu hè cambiatu è nunda ùn sarà mai u listessu. Vi dumandate perchè? Perchè avemu intrutu in u 21u seculu cù un prublema di carbone à scala glubale; U Protocolu di Kyoto in quantu à u cuntrollu di l'emissioni di carbonu, chì hà purtatu à seria differenzi trà i paesi è sustinutu da l'Unione Europea (UE), hè diventatu una preoccupazione per tutti noi. Mentre chì e rispunsabilità di Turchia, un paese di l'Annex 1, in questu sensu sò chjaru, l'emissioni di carbone anu aumentatu significativamente in l'ultimi anni.
Mentri sti aumenti sò, da una banda, ligati à u sviluppu ecunomicu chì nimu pò nigà o nigà, da l'altra banda, sò affettati da u modu di vita, cumpresu u trasportu. Da un latu, mentri l'impronta ambientale di a sucietà più ricca aumenta, da l'altra parte, cresce ancu e so preoccupazioni. Sicondu l'economista Simon Kuznets, vincitore di u Premiu Nobel, l'aumentu di l'ingudu per capita porta ancu una transizione à una vita più ecologica; Questa ipotesi hè stata pruvata empiricamente in a maiò parte di i paesi. Ancu s'è sta situazione si manifesta in a contaminazione ambientale, hè un passu impurtante versu una sucità sensibile à i prublemi glubale.
Hà zero emissioni
In Turchia, in u quadru di l'armonizazione cù l'acquis di l'UE, a Legge di Efficienza Energetica hè stata promulgata, inseme cù i so regulamenti successivi. Oghje, simu tutti in a corsa per intruduce l'energia elettrica in u campu di u trasportu, chì migliurà a qualità ambientale è hè più ghjustu in quantu à u cunsumu di carbone. I veiculi elettrici sò forse l'opportunità impurtante di Turchia in fronte à l'autumulizazione crescente. E Trollebus?
Semu una nazione chì una volta era offesa da u trolebus; Ma avemu digià passatu u tempu quandu stu risentimentu deve esse messi da parte. Iè! I sviluppi tecnologichi vistu in u settore di u trasportu anu ancu causatu sviluppi serii in a tecnulugia di trolleybus. I veiculi ùn si fermanu più nantu à a strada cum'è prima, diventanu "cornu" è diventanu una strada morta. Stu veiculu di trasportu publicu, chì include tutti i vantaghji di l'energia elettrica, hè una alternativa seria per a Turchia. Trolleybus hè un veiculu chì hè silenziu, pruduce zero emissioni è emissioni di carbonu per u cunsumadore, è pò facilmente trasportà in lochi cù topografia ripida.
Più prezzu è più veloce
Infatti, oghje, l'amministratori di parechje di e nostre cità sò in furia per presentà u nostru populu à i sistemi di trasportu publicu accettabili. Una parte significativa di sta corsa piacevule hè occupata da i veiculi di trasportu publicu ferroviariu. Quasi tutti i nostri cumuni cù una pupulazione di più di 500 mila si avvicinanu seriamente à u prublema di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu. U cunsigliu più raziunale chì pudemu dà à i nostri cumune ben intenzioni hè di pensà duie volte prima di custruisce un sistema di ferrovia è fate sta quistione: Pudemu installà stu sistema più prezzu è più veloce cù trolleybus ? Se ùn pudemu micca installallu, pensemu à u sistema ferroviariu inseme.
investimentu futuru
Perchè e risorse di u nostru paese sò limitati. L'obiettivi di u 2023 ponu esse ottenuti solu cù u risparmiu da l'impurtazioni di petroliu è e cità funzionanti più economiche. In più di tuttu questu, avè un autobus cù pneumatici di gomma (Vede a Legge di Traffic Highway No. 2918) hè u "unicu" investimentu economicu è à longu andà chì pò affruntà i sistemi di ferrovia "caru" per tutte e nostre cità di medie dimensioni in cerca di un ambiente di qualità.
Sapemu chì parechje cità cum'è Kütahya anu avà messu trolleybus in a so agenda. Speremu ch'elli riesciranu è u nostru paese scuntrà i trolleybus chì nascenu da e cendri. Un ghjornu, un omu bravu appariscerà in una officina di riparazione è appariscerà davanti à noi di novu cù "Tosun", purtendu un passu più vicinu à i nostri obiettivi di 2023.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*