A causa di i cunduttori irresponsabili, i servizii di tarranvay sò interrotti in Bursa.

I servizii di Taranvay sò interrotti in Bursa per via di i cunduttori irresponsabili: I servizii di tramvia chì anu iniziatu u serviziu in Bursa in uttrovi di l'annu passatu continuanu à esse disturbati per via di i cunduttori irresponsibile chì parcheghjanu i so veiculi nantu à i rails.

Malgradu tutti l'avvirtimenti di e squadre di trafficu è di i citadini, certi cunduttori parcheghjanu i so veiculi nantu à a linea di tram. I passageri anu da aspittà u tram chì ùn ghjunghje à tempu per via di i parcheghji. I guardiani di sicurità chì travaglianu in a linea T1 chjamanu a polizia è dumandanu aiutu. I cunduttori, chì parcheghjanu i so veiculi dicendu chì ùn anu micca assai travagliu nantu à i rails Silkworm, chì aumentanu u numeru di viaghji è portanu millaie di passageri à ghjornu, causanu a reazione di i citadini.

Sta mane, à 10 metri da a fermata di u tram, una vittura parcheggiata nant'à i rails ancu s'è u latu drittu di a strada era viotu, hà causatu un ritardu di 10 minuti in i servizii. L'assistenti, chì anu avvistatu u tardu driver, anu scontru una risposta inespettata. "Aghju avutu 5 minuti di travagliu. Induve parcheraghju?" U cunduttore hà dettu, hè andatu in a so vittura è si n'andò.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*