İzmir si abitua à u novu sistema di trasportu urbanu

A cità di Izmir si abitua à u Novu Sistema di Trasportu: U prughjettu "Riprogettazione di u Sistema di Trasportu", incaricatu da a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà cuminciatu à mostrà i so effetti. Mentre u numeru di passageri chì si dirigenu à u sistema ferroviariu aumentava, un sollievu significativu hè statu osservatu in u trafficu urbanu. I funzionari di l'ESHOT anu dichjaratu chì i vantaghji di u novu sistema seranu vistu più chjaramente dopu à u prucessu di armonizazione.

L'ugettivi di u prugettu "Riprogettazione di u Sistema di Trasportu", chì hè statu messu in usu per riduce a densità di trafficu in a cità, accurtà u tempu d'attesa à e tappe è aumentà l'alternative in u trasportu publicu, sò realizati unu per unu. . Cù u novu sistema creatu da l'analisi di 4 anni di studiu accademicu è di dati di imbarcu di smart card, u flussu di trafficu in l'arterie impurtanti in i centri di a cità hè stata liberata da u primu ghjornu. E linee di autobus chì finiscinu in Basmane è Dogana sò state eliminate è i servizii di l'anellu sò stati purtati à a fine. Cù a sparizione di l'incertezza vissuta per via di l'abbassamento di i tempi di partenza di e lunghe fila, e lunghe attese à e tappe sò finite.

A Direzzione Generale di l'ESHOT hà travagliatu cum'è un "persunale cumpletu in u campu" contr'à i prublemi chì ponu accade durante a fase di armonizazione di u "Redesign of the Transportation System Project". Ogni tipu di disrupzioni sò stati immediatamente intervenuti cù l'autobus pronti in i centri di trasferimentu. U persunale quì hà travagliatu tuttu u ghjornu per indirizzà i citadini à l'autobus ghjustu è per infurmatu nantu à i cambiamenti in e linee è rotte. I manifesti di l'infurmazioni sò stati appiccicati à e fermate, i veiculi di trasportu è e stazioni di trasferimentu, è i libretti sò stati distribuiti. U persunale di l'espertu hà rispostu à tutte e dumande di i citadini chì anu chjamatu u numeru di telefunu 320 0 320 di u Centru di Comunicazione Publica di a Direzzione Generale ESHOT nantu à u novu sistema. L'intensità è i disturbi minori sperimentati in certi centri in u primu ghjornu ùn sò micca ripetuti in u sicondu ghjornu chì i citadini si sò abituati à u novu sistema.

I funzionari di a Direzzione Generale di l'ESHOT anu dichjaratu chì u sistema hè sempre in u prucessu di adattazione è dissenu: "I nostri compatrioti, chì si sentenu inquieti è scomodi per via di u cambiamentu di l'ordine chì sò abituati à u trasportu publicu, vederanu ancu i vantaghji di stu sistema concretamente. dopu à uni pochi di ghjorni di prucessu d'adattazione. Di sicuru, ci ponu esse disturbi in certi punti. Esaminemu i flussi di dati per tutte e regioni in dettaglio. Intervenemu immediatamente induve ci sò prublemi ", disse.

Cù u novu sistema di trasportu, l'usu di u sistema ferroviariu hè statu fattu più attivu. U numaru di passageri di İZBAN hà aumentatu di 4 per centu da u primu ghjornu. Dopu à a nova regulazione di a Direzzione Generale ESHOT, u numeru di linee diminuite da 341 à 287, è u numeru di autobus in u trafficu diminuì da 1.488 à 1.396. In ritornu, sò state fatte "più spedizioni". U numaru di servizii di ogni ghjornu hè aumentatu da 12 mila 379 à 13 mila 884.

In u vechju sistema, trà 06.00:09.00 è 89:1212 ore, ci sò stati 4 viaghji à u centru cù 16 linee. Questa figura hà righjuntu 72 mila 35 durante u ghjornu. Cù u novu sistema, u numeru di veiculi chì passanu in un minutu hè stata ridutta di 56 per centu in Şair Eşref Boulevard, XNUMX per centu in Fevzipaşa Boulevard è XNUMX per centu in Gazi Boulevard.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*