L'autostrade in Germania seranu pagate

L'autostrade seranu pagate in Germania: u Ministru di i Trasporti tedescu, Dobrindt, hà spartutu cù a stampa u novu prugettu di lege, chì stipula chì tutte e strade seranu pagate.
In Germania, una fattura hè stata preparata per i pedaghji di strada per esse pagatu.
U prugettu preparatu da u Ministru di i Trasporti tedescu Alexander Dobrindt hè statu distribuitu à a stampa in Berlinu. Dobrindt hà prumessu chì ùn ci saria micca costu extra per i cunduttori di l'auto tedeschi, è hà dettu chì nimu ùn pagherà più di quelli chì facenu avà.
Spieghendu chì l'impositu di i veiculi di u mutore serà ridutta per u costu di a vignette, Dobrindt hà dettu: "L'impositu di i veiculi serà ridutta è serà più prezzu per tutti in Germania".
U Ministru di i Trasporti Dobrindt hà dichjaratu chì, grazia à u novu regulamentu, aspettanu di generà 2,5 miliardi d'euros in più ingaghjamenti in un termini legislativu, è chì questi soldi sò previsti per esse utilizati per a custruzzione di strade.
Dobrindt hà dichjaratu chì u regulamentu hè conforme à a lege di l'UE è aspetta ch'ellu sia implementatu da u 1 di ghjennaghju di u 2016.
Sicondu u prugettu, tutti i pruprietarii di i veiculi anu da cumprà timbri di vignette. Hè statu dichjaratu chì quandu i pruprietarii di veiculi in Germania registranu i so veiculi, u timbru di vignette li serà mandatu per mail.
I pruprietarii di veiculi stranieri puderanu cumprà a vignette in stazioni di benzina o in linea. Hè statu dichjaratu chì u timbru chì serà validu tuttu l'annu serà di 100 euru, u timbru di 2 mesi circa 20 euru è u timbru di 10 ghjorni serà di circa 10 euro.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*