Metrobus AVM

Metrobus Shopping Mall: Tutte e fermate di u metrobus è i passaghji sò diventati in centri commerciali Quasi tutte e fermate è i passaggi di u metrobus, chì sò utilizati da millaie di persone ogni ghjornu, sò diventati centri commerciali illegali. Questi spazii, induve i venditori chì varienu da i mitili à i buttreghi di vigilia sò aperti, sò cuncentrati in l'ora di a sera è di a matina. Ùn si sà quantu di suluzione a linea di metrobus custruita per i citadini chì passanu ore in u trafficu di Istanbul hè una suluzione à u trafficu. Tuttavia, hè sicuru chì hè una surgente di ingressu per centinaie di persone. Da a fermata Ünalan da u latu anatoliu à a fermata Beylikdüzü da u latu europeu, ci hè una vera atmosfera di "centru cummerciale" à e fermate di metrobus, da a buttrega di mitili à a tenda di orologi. Mentre l'Africani vendenu orologi nantu à i metrobus utilizati da millaie di persone ogni ghjornu, i Siriani o mendicanu o vendenu gum.
o vende acqua.

L'ACQUA D'ESTATE, A NOCOLLA D'INVERNO
I venditori, chì cumincianu à stallà e so stalle à e tappe chì tornanu à u centru cummerciale, soprattuttu à l'ora di a sera, pruvate à vende finu à a fine di a notte. Certi sò falluti è vendenu i so prudutti rimanenti, alcuni facenu un travagliu extra, è certi si guadagnanu a vita da e stalle di venditori ambulanti chì aprenu à e fermate di metrobus. Una persona chì travaglia cum'è un corriere di u mutore durante u ghjornu piglia u so bancu di travagliu è corre à a fermata di l'autobus in a sera. Vende mitili. Quandu avemu dumandatu u permessu di piglià a so foto, hà rispostu: "Semu in prublemi cù a polizia. Basta tirami à u bancu di pull. Solu dui ghjorni fà, a pulizza hà pigliatu u bancone. "Ùn saria micca bè per mè s'ellu u patrone hà vistu ancu".

U mitiliculu, chì dice ch'ellu travaglia quasi 16 ore ogni ghjornu, cuntinueghja cusì : « Guadagneraghju un pocu di più da a mitilicultura. Durante u ghjornu, aghju travagliatu per pagà a mo assicurazione. Certi ghjorni ancu guadagnu 50 lire da i cozze. "Guardaraghju u salariu minimu da u travagliu chì facciu durante u ghjornu". Ùn ci sò micca solu venditori di mitili nantu à i cavalieri o intornu à u metrobus. Ci hè una tenda di ghjoculi è una chì vende tissuti è lapis. Qualchidunu cercanu di caccià e so magliette restanti. I più venduti sò avellana è acqua. U vinditore chì vende l'acqua dice chì vende l'acqua in l'estiu è l'avellana o l'ostia d'invernu. A donna chì vende tissuti in una fermata di metrobus in u latu di l'Anatolia hè trà quelli chì attiranu a più attenzione. Ùn vole micca risponde à e nostre dumande, ma ci spiega in breve : « Vendu tissuti, penne è accendini. "Aghju fattu stu travagliu per circa 1 annu." Ùn ci permette ancu di piglià a so foto. "Ùn pigliate micca a mo foto è ùn mi disturbate micca cù a polizia", ​​dice.

2 ore di pausa di polizia
U più grande timore di venditori è mendicanti hè a polizia. I guardiani di sicurezza in i metrobus dichjaranu chì, dopu à e lagnanze di i citadini, a polizia hà razziatu è arrotondatu i venditori è i mendicanti. I soldi guadagnati da i 'impiegati di u metrobus', chì ripiglianu i so posti dopu à 2 ore, da u so travagliu varieghja.

Corsa di disordine a piedi nudi
E fermate di Metrobus sò diventate novi spazii cummerciale per i Siriani spargugliati in tutta a Turchia. I Siriani, cù i so figlioli, tenendu i cantoni nantu à i passaggi di u metrobus, sò sempre più affollati, soprattuttu durante i trasporti è l'ora di punta. Alcuni di i Siriani, chì principarmenti mendicanu, vendenu ancu falsi chewing gum. I citadini chì utilizanu u metrobus sò cusì abituati à a situazione chì ùn anu mancu avvistu chì i Siriani chì si sò seduti cù i so zitelli mentre passanu. Quelli chì ùn sò micca nutati seguitanu a ghjente. I zitelli cumpetenu l'un à l'altru per uttene "muniti" cù i so pedi nudi. Intantu, i guardiani di sicurità intervenenu. Sè vo site un usu frequente di u metrobus, ùn vi sorprenderà micca di vede un guardianu di sicurità in daretu è i zitelli scalzi chì correnu davanti à elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*