Separatisti fannu sbuccà u ponte di ferrovia in Ucraina

I separatisti detonanu u ponte ferroviariu in Ucraina: i separatisti pro-russi detonavanu u ponte ferroviariu vicinu à Donetsk mentre un trenu di merci passava sopra.

Mentre i scontri cuntinueghjanu trà unità di l'armata ucraina è separatisti pro-russi, un gran numaru di separatisti si sò riuniti in u centru di Donetsk dopu chì unità di l'armata anu catturatu Slavyanks, Kramatorsk, Drujkovka, Konstantinovka è Artemivska.

Preoccupati chì l'armata ucraina s'avvicina à a cità, i separatisti cercanu di bluccà e rotte di trasportu di a cità per ritardà l'entrata di unità di l'armata in a cità.

U ponte di ferrovia nantu à l'autostrada Donetsk-Slavyansk-Mariupol hè statu saltatu da i separatisti sta dopu meziornu quandu un trenu di merci passava sopra.

Testimoni oculari anu dettu chì cù l'esplosione di trè bombe separati posti in diverse parti di u ponte, una parte di u ponte hà colapsatu è i carri nantu à questu sò stati sospesi. Hè statu dichjaratu chì ùn ci era micca morti o feriti in l'incidentu.

Mentre u trasportu nantu à a strada hè stata furnita da una sola strada per via di l'esplosione, e squadre anu cuminciatu à travaglià per salvà i carri di merci nantu à u ponte è riapertura a ferrovia à u trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*