E Ferrovie Russe implementanu un altru prughjettu di custruzzione gigante

E Ferrovie Russe implementanu un altru prughjettu di custruzzione gigante: e ferrovie in Russia, chì hè u terzu paese cù a rete ferroviaria più longa in u mondu, si sviluppanu rapidamente, soprattuttu grazia à l'intense attività di custruzzione è mudernizazione realizate in l'ultimi anni, è a locomotiva. è a flotta di vagoni chì serve quì cresce di ghjornu in ghjornu.

Queste attività, chì sò realizate nantu à e ferrovie cù una lunghezza tutale di circa 90 mila chilometri, portanu a necessità di parechje stazioni ferroviarie novi.

Russian Railways Inc., una subsidiaria statale. In cunfurmità cù questu bisognu, hà preparatu un novu schema di pianu d'investimentu chì prevede a participazione di investitori stranieri. U famosu puliticu Stanislav Tarasov, chì l'opinioni avemu cunsultatu nantu à u sughjettu, sottolinea chì a Russia è a Turchia anu digià una sperienza positiva in questu campu:

Russian Railways Inc. Hè decisu di abbandunà u prugettu chì prevedeva di affittu e stazioni novi chì era previstu di custruisce è di cambià u pianu d'investimentu preparatu per elli. Per quessa, Russian Railways-Station Development Inc. hè rispunsevule per a gestione di e stazioni. L'azzioni in u pacchettu di bloccu seranu datu à l'Agenzia d'Investment Russa, è questa agenzia uttene una risorsa di 10 miliardi di dollari da i fondi d'investimentu stranieri in cunfurmità cù u prugramma di attività pertinente. In u scopu di stu prughjettu gigante, l'attività di sviluppu in e ferrovie, in particulare in a parte asiatica di Russia, sò previste per esse implementate assai rapidamente. Riguardu à sta questione, i negoziati sò cuminciati cù cumpagnie cinesi, singapurani è turchi, è i giganti turchi di a custruzzione, cumpresu Gama Holding, mostranu un interessu vicinu à stu prughjettu. Hè abbastanza comprensibile perchè e cumpagnie di custruzzione sò particularmente interessate in u prugettu in questione: Prima, i participanti di u prughjettu seranu u dirittu di participà à l'attività di riparazione, riparazione è mudernizazione di centinaie di stazioni ferroviarie. In siconda, a cumpagnia di l'investitori hà ancu intraprese a custruzzione di elementi cum'è hotel, buttreghi è centri commerciali da esse custruitu in e regioni pertinenti in u scopu di l'attività da esse realizatu per mudernizà queste stazioni. In altri palori, serà stabilita una nova infrastruttura chì l'imprese cummirciali prufittàranu. U travagliu da fà ùn hè micca limitatu à questi... In particulare pocu tempu, e cumpagnie di turismu turchi è russi anu preparatu grandi tour di ferrovia chì significheghjanu una festa alternativa micca solu per i turisti russi è turchi, ma ancu per i turisti stranieri. L'ospiti chì participanu à questi tour resteranu in complexi multifunzionali d'alberghi è centri cummerciale chì saranu custruiti vicinu à e stazioni chì saranu mudernizati.

Se u nostru tema hè e ferrovie, deve esse nutatu chì a Russia è a Turchia anu qualchì sperienza di cooperazione in questu campu. Comu hè cunnisciutu, una linea di ferry-rail hè stata stabilita trà Samsun è i porti caucasiani è un cumplessu di cunnessione gigante hè statu custruitu in u portu di Samsun in u scopu di u prugettu in quistione. Stu cumplessu, chì hà una capacità di 200 vagoni, hè ancu equipatu cù un sistema di rota interchangeable. Inoltre, l'equipaggiu è l'equipaggiu necessariu per a carica da i vagoni à i camioni sò ancu situati in u cumplessu pertinente. U sistema in quistione ùn hà micca solu aumentatu u voluminu di u cummerciu mutuale trà Russia è Turchia, ma hà ancu creatu l'uppurtunità di mandà prudutti à i paesi terzi. A linea di traversata di u battellu in quistione hà ancu ghjucatu un rolu maiò in l'inviu di materiale di custruzzione da Turchia à Sochi durante a custruzzione di e strutture olimpiche. Oghje, u sistema hè attivamente utilizatu in l'approvvigionamentu di materiali è materie prime necessarii per i prughjetti di custruzzione in Russia, assai di quali sò realizati da cumpagnie turche.

Cumpagnia turca, Russian Railways Inc. Hà l'uppurtunità più adattate per piglià un rolu attivu in u novu prughjettu preparatu da a cumpagnia, chì hà u scopu di mudernizà e stazioni ferroviarie esistenti. Un cuntrattu di 10 anni serà firmatu nantu à a basa di l'acquistu cumunu cù ogni cumpagnia chì serà inclusa in u pool d'investitori previstu per esse determinatu prestu basatu annantu à u prughjettu pertinente, è u ritornu di l'investimentu per u periodu scontu cuntinueghja per 7-13. anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*