A Custruzzione di u Baia Crossing Bridge, chì duverà 8 mesi, serà avà finita in 2 mesi

Quandu u ponte Osmangazi hè statu messu in serviziu ? Ciò chì hè accadutu in custruzzione
Quandu u ponte Osmangazi hè statu messu in serviziu ? Ciò chì hè accadutu in custruzzione

Underwater Stone Dull Leveling System hè statu sviluppatu cù u sustegnu di TUBITAK. Cù u prugettu sustinutu da TÜBİTAK, hè statu sviluppatu un sistema chì realizà u travagliu di colata di petra di u Ponte di Traversa di a Baia di İzmit in u fondu di u mare. Cù u sistema sviluppatu, u travagliu, chì era previstu di piglià ottu mesi, hè statu finitu in dui mesi.

U travagliu cuntinueghja nantu à u Ponte Sospesu di İzmit Bay Crossing, chì hè u puntu di traversata più impurtante di u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì riducerà u trasportu stradale trà Istanbul è İzmir à 3,5 ore. Quandu u ponte hè messu in serviziu, u tempu di trasportu di circa 1,5 ore serà ridutta à 6 minuti. Un sistema di casting di petra nantu à u fondu di u mare hè statu sviluppatu per u ponte di sospensione, chì serà u 550u più grande in u mondu postu chì a so span media hè 2 metri è a so lunghezza hè 682 metri. Fornendu infurmazioni nantu à u sistema sviluppatu per a prima volta in Turchia cù u sustegnu di TÜBİTAK TEYDEB, l'ingegnere meccanicu Tamer Gerçek hà dichjaratu chì u prugettu hè assai preziosu in u campu di u trasportu.

Dichjarà chì oghje, una parte significativa di l'applicazioni di custruzzione in u campu di l'ingegneria sò realizati in i corpi d'acqua (laghi, torrenti, fiumi, etc.) è nantu à a topografia di u fondu di u mari, Gerçek hà dettu: "In u passaghju di u ponte è di u tubu sottumarinu. custruzzioni, i pedi sò posti in un lavu, u lettu di u torrente o in u pianu di u mare senza prutezzione. Certi metudi spiciali sò usati in a custruzzione di i fundazioni di i ponti di u ponte chì si appoghjanu nantu à u lavu, u flussu o u mare. Unu di sti metudi hè u metudu di caisson (a struttura custruita di cimentu rinfurzatu in docks flottanti è serve cum'è u pede di u ponte). In e custruzzioni induve stu metudu hè utilizatu, hè imperativu chì i caissoni sò posti nantu à una superficia liscia nantu à u fondu di u mari. Per creà una superficia liscia nantu à u fondu di u mare, una tappa di supportu liscia hè custruita parallella à a superficia di u mare, custituita da petre grandi è chjuche (1-10 cm) à una certa altezza è larghezza di l'area induve u caisson si pusà. nantu à u fondu di u mare, chjamatu u prucessu di lettu sottu-caisson.

Reali, chì hà dichjaratu chì i petri sò paralleli à a superficia di u mare hè impurtante per a durabilità di u ponte, hà dettu: "In u risultatu di i nostri studii di R & D cum'è una cumpagnia, avemu sviluppatu un sistema chì chjamemu "ULE". Cù stu sistema, stendemu e petre spilled in modu chì i caissoni si ponenu bè nantu à a basa. Siccomu a superficia di e petre versate cù u sistema di Stone Dump ùn hè micca liscia, sti petri sò tandu in u nivellu cù l'aiutu di un cuteddu 40 metri sottu à u mare cù u sistema chì chjamemu ULE. Caissons si ponenu nantu à e petre livellate (ghiaia). Se a superficia di livellu ùn hè micca liscia, ci sarà un prublema di perpendicularità in u caisson.

Dichjarà chì a dimensione assai chjuca di ULE hè aduprata in Marmaray, Gerçek hà dettu chì un sistema di questa dimensione hè stata utilizata per a prima volta in Turchia nantu à u Ponte Sospesu di Izmit Bay Crossing. "Cù stu sistema chì avemu sviluppatu, avemu finitu u nostru travagliu in un tempu più cortu di u solitu. U travagliu, chì duvia esse finitu in circa ottu mesi, hè statu finitu in dui mesi. S'ellu ùn era micca per stu prughjettu, avariamu fattu e cose cù un subacqueu. U travagliu cù un subacqueu 40 metri sottu à u mare hè assai difficiule. O fariamu cù sistemi chì venenu da l'esteru. Questu aumenterebbe u costu 3-4 volte. Avemu ancu impeditu l'impurtazioni sviluppendu questu in u locu ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*