Nazarbayev: A linea ferroviaria internaziunale rinfurzà e nostre relazioni

Nazarbayev: A linea ferroviaria internaziunale rinfurzà e nostre relazioni. U presidente di u Kazakistan Nursultan Nazarbayev hà ricevutu u Ministru di l'Affari Esteri di u Turkmenistan è u Vicepresidente di u Cunsigliu di i Ministri Rashid Meredov.

In a dichjarazione fatta da a Presidenza kazaka, u presidente Nazarbayev, chì parlava à a riunione, hà dettu chì a linea ferroviaria Kazakhstan-Turkmenistan-Iran rinfurzà ancu e relazioni trà i paesi 3. "E nostre relazioni cù u Turkmenistan si sviluppanu sia puliticamente sia economicamente. Vulemu rinfurzà sti rilazioni da avà. "U prughjettu di a linea ferroviaria, chì partenu da u Kazakistan, chì hè in a fase di cumpletamentu, è si estende à u Golfu Persicu attraversu u Turkmenistan è l'Iran, hè assai impurtante". Nazarbayev hà dichjaratu chì cù a fine di u prugettu, e relazioni cummerciale trà i trè paesi ghjunghjeranu à un novu livellu.

U Ministru di l'Affari Esteri Turkmenu Meredov hà trasmessu i saluti di u presidente di u Turkmenistan Gurbanguly Berdimuhamedov è hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu di a ferrovia Kazakhstan-Turkmenistan-Iran. U Ministru Meredov hà nutatu chì e relazioni trà i dui paesi anu sviluppatu successu in parechji spazii.

Nazarbayev è Meredov anu discututu e relazioni bilaterali è ancu e prublemi internaziunali d'interessu per i paesi.
U prughjettu di a ferrovia di Kazakistan-Turkmenistan-Iran, chì i fundamenti sò stati posti in u 2007, hè ghjuntu à u stadiu di cumpletu. Mentre chì u prugettu deve esse cumpletu in u vaghjimu, u presidente di u Kazakistan Nazarbayev hè previstu di visità u Turkmenistan durante stu periodu. U prughjettu, chì purterà l'Asia Centrale à u Golfu Persicu, facilità significativamente u trasportu di merchenzie di i paesi di a regione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*