I membri di u PKK anu apertu u focu annantu à i travagliadori ferroviari 1 feritu

I membri di u PKK anu apertu u focu annantu à i travagliadori ferroviari 1 feriti: I travagliadori chì travagliavanu in a linea ferroviaria in costruzione in u distrittu Genç di Bingöl sò stati attaccati cù fucili da i membri di u PKK. In l'attaccu, una persona hè stata ferita seriamente.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti, un gruppu di membri di u PKK, chì avia prima minacciatu i travagliadori di ùn travaglià, hè ghjuntu à a sera in a zona di custruzzione di a ferrovia in u paese Süveran di u distrittu di Genç. Mentre chì u focu era apertu cù pistole à canna longa nantu à 8 travagliadori chì travagliavanu in u turnu di notte, unu di i travagliadori, Ahmet Karaca, di 64 anni, chì provava à alluntanassi da a scena quandu i fucili sò stati sparati, hè statu culpitu da una pallottola. Mentre chì e forze di sicurezza sò stati mandati à a scena dopu l'attaccu, Karaca hè statu purtatu à l'Hospital Bingöl State da i squadre medichi.

L'OPERAZIONE INIZIATA IN A REGIONE

Mentre a cundizione di salute di Karaca, chì hè stata presa in trattamentu dopu à l'esami in l'uspidale, restava seriu, e forze di sicurezza anu lanciatu una operazione in a regione per catturà i membri di u PKK chì fughjenu. Una investigazione annantu à l'incidentu hè stata iniziata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*