U trasportu hè 10 volte più prezzu cù i voli YHT

U trasportu hè 10 volte più prezzu cù e spedizioni YHT: U trenu d'alta velocità, chì porta 410 passageri à una volta trà Ankara è Istanbul, finisce a so dipendenza da l'autostrada. Utilizendu l'electricità invece di u carburante impurtatu, u trasportu serà 10 volte più prezzu
Ankaraistanbl trenu di velore (yht), chì hà attraituatu grande interessu da i citidus chì viaghjavanu 5 milii passaghjeri sul tempu, cuntriburu à l'ecunumia è à i citatini. I treni elettrici affettanu ancu l'impurtazioni d'energia, chì hè unu di i prublemi più grande di Turchia, è cusì u deficit di u contu currente. Sicondu i calculi di i funzionari di u Ministeru di l'Energia, i treni chì portanu 410 passageri à u tempu cunsumanu 1.000 2.5 TL d'electricità. In altre parolle, u costu di l'electricità cunsumata per persona hè 454 TL. Se viaghjate 4 chilometri in una vittura cù pocu costu di carburante, a quantità di gasoline chì spenderete hè di 150 TL. Questu significa chì spende 37.5 TL in benzina per persona. L'aviò di passageru di u tipu Boeing spende più di 4 mila TL in carburante à a stessa distanza. U costu di carburante per l'aviò, chì porta 189 persone, vene à 21.6 TL per persona. In altre parolle, secondu i modi di trasportu alternativu, YHT anu u costu più bassu in u cunsumu di carburante per capita.

REDUCIRÀ IMPORTAZIONI
U più grande fattore in u deficit di u cuntu currente di Turchia hè indicatu cum'è impurtazioni di energia. Hè calculatu chì circa 54 miliardi di dollari di impurtazioni di energia di 33 miliardi di dollari l'annu passatu sò stati utilizati in u settore di u trasportu. A fattura energetica più bassa di 1.2 TL di YHT risparmiarà miliardi di dollari in u cunsumu di carburante basatu nantu à risorse impurtate. Questu serà una medicina contr'à u deficit di u contu currente.

29 CITTÀ SERRANU CONNESSE CU YHT
U guvernu hà u scopu di aumentà a reta di treni à alta velocità à 2023 mila chilometri in 10. Finu à tandu, 29 cità sò previste per esse cunnesse da un trenu d'alta velocità. Hè dichjaratu chì l'impurtazioni d'energia diminuiranu ancu di più cù i treni d'alta velocità chì traspurtaranu i citadini da Edirne à Kars in 8 ore. Sicondu i calculi, u costu di l'electricità per persona nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Eskişehir vene à 1.2 TL. Questa figura hè 1.5 TL trà Ankara è Konya è 2.5 TL trà Ankara è Istanbul. Per d 'altra banda, cum'è u numeru di treni chì portanu passageri aumenta, u so usu in u trasportu di merci aumenterà ancu. Questu riducerà u costu di trasportu di l'esportatore. Quandu l'industriale in Anatolia cumencia à mandà u so pruduttu à l'esteru in trenu, a so cumpetitività cù l'imprese di l'altri paesi aumenterà cum'è u costu diminuirà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*