L'ambasciadore turcu Kaymakcı hà scontru cù u Ministru di i Trasporti irachenu Solak

L'ambasciadore turcu Kaymakcı hà scontru cù u Ministru di i Trasporti Iraqi Solak: L'ambasciadore di BAĞDAT Faruk Kaymakcı hà fattu una visita di cortesia à u Ministru di i Trasporti irachenu, Beyan Cabir Solak.

Felicitando u Ministru Solak, Kaymakcı hà ricurdatu chì u potenziale di cooperazione trà Turchia è Iraq in u campu di u trasportu hè enormu, chì Turchia è l'Iraq ponu stabilisce un corridore di transitu terrestre è ferroviariu chì cunnette u Mari di u Nordu à u Golfu è l'impurtanza di aumentà u numeru. di porte cunfini terrestri trà i dui paesi.

Enfatizendu chì THY cunnetta l'Iraq à u mondu è soprattuttu à l'Occidenti, l'Ambasciadore Kaymakcı hà dichjaratu chì i voli supplementari di carichi è di passageri serviranu l'interessi di i dui paesi.

U Ministru Solak hà nutatu chì vulianu aumentà a cooperazione cù Turchia in u trasportu terrestre, aereu, marittimu è ferroviariu è cunnetta Bassora à Habur, è chì vulianu chì e cumpagnie turche investenu in u sicondu aeroportu da esse custruitu in Bagdad è l'aeroportu da esse custruitu. in Karbala.

U Ministru Solak hà ancu enfatizatu chì a so famiglia hà pigliatu u so cognome da un ufficiale turcu chì hà battutu in Kut-ul Amare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*