A prova di scale chì ùn camminanu micca in u metro d'Ankara

A prova di scale chì ùn funzionanu micca in u metro d'Ankara: Alcune interruzioni in a linea Kızılay-Çayyolu, a custruzzione di a quale hè stata finita in Ankara pocu tempu fà, causanu prublemi à i citadini in i so viaghji.

Unu di i prublemi nantu à a linea detta hè chì l'escalator cù circa 60 passi in a stazione di a Biblioteca Naziunale di u metro ùn funziona micca. L'inefficacità di l'escalators in a seccione di a stazione chì porta à u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali attira a reazione di quelli chì utilizanu u metro.

A persona chjamata Hüsamettin Coşkun, chì hà reagitu à sta situazione, chì hà causatu prublemi soprattuttu à i citadini anziani è disabili, hà rimproveratu l'autorità dopu avè cullucatu l'escali cù difficultà. Coşkun disse a so angustia: "Prima custruite a vostra scala è dopu serve. Facciu ogni ghjornu, ne sò stancu. Fighjate à u serviziu. Fighjate à u calvariu ch'e aghju subitu, chì mi passa ? hà dettu.

L'Agenzia di Notizie Cihan (Cihan) hà parlatu à l'unità di relazioni pubbliche di u metro d'Ankara nantu à a situazione, per un'altra banda, anu dettu ch'elli anu ricevutu parechje lagnanze annantu à l'escalatori, chì i treni ùn anu micca statu ancu consegnatu à u Metro d'Ankara da u trasportatore. Cumpagnia, cusì anu signalatu solu i reclami à a cumpagnia è seguitanu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*