Interessu intensu da Turchia à a Fiera InnoTrans

Interessu intensu da a Turchia à a Fiera InnoTrans: A Fiera Internaziunale di Tecnulugia Ferroviaria, Sistemi è Veiculi (InnoTrans), tenuta in Berlinu, hà attiratu un grande interessu da Turchia.

L'imprenditori chì assistenu à a fiera sò di l'opinione chì a crisa di l'ascolta ùn affetterà micca e relazioni cummerciale. Turchia, chì hà da custruisce centinaie di chilometri di sistemi ferroviari per u terzu aeroportu è i prughjetti di u terzu ponte da esse custruitu in Istanbul, cù prughjetti cum'è u metro è Marmaray in u periodu recente, inseme cù l'istituzioni pubbliche è i rapprisentanti di u settore privatu in Germania per aumentà a cooperazione in questu campu. o sottrattu. Parechje istituzioni pubbliche, in particulare u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, TCDD è Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ), anu participatu à a Fiera Internaziunale di Tecnologie, Sistemi è Strumenti Ferroviari (InnoTrans), chì hè stata per a decima volta quist'annu in Berlinu. , a capitale di l'Alimagna, quasi 3 omi d'affari anu assistitu. A fiera, chì accoglie 3 mila 150 cumpagnie da 55 paesi di u mondu, hè prevista per accoglie 2 mila visitatori trà 758-23 settembre.

L'affari, chì si sò riuniti cù i rapprisentanti di l'industria di i sistemi ferroviari tedeschi in a fiera, anu cercatu opportunità di cooperazione chì puderanu esse realizatu in un futuru vicinu. Una attenzione particulari hè stata pagata à a participazione di Bursa, chì hè cunsideratu cum'è u centru di a produzzione di l'automobile è di i sistemi ferroviari in Turchia, à a fiera à u livellu di u guvernatore è u sindaco. A delegazione Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO), chì hè ghjunta in Germania cù 96 imprenditori per rapprisintà u settore privatu, hà avutu cuntatti micca solu in Berlinu, ma ancu in Hannover è Amburgo. Parlendu à Deutsce Welle Turkish Service, u presidente di BTSO İbrahim Burkay hà dettu chì anu avutu l'uppurtunità di assistisce à e fiere di l'industria di i fornitori di l'automobile in Hannover è à e fiere di l'energia eolica in Amburgo cù i so imprenditori, inseme cù a fiera di i sistemi ferroviari in Berlinu.

"Avemu assai da amparà da a Germania"

Enfatizendu chì u putere di a Germania in u settore industriale hà assai da insignà à a Turchia, Burkay hà dettu: "Com'è Turchia, avemu un pianu di sviluppu impurtante in i campi di i sistemi ferroviari è di l'aviazione. Centinaie di e nostre cumpagnie chì producono per l'industria di l'automobile ponu ancu serve l'industria di i sistemi ferroviari cum'è in Germania. "In questu momentu, i mo membri anu digià cuminciatu à dumandà per unisce à InnoTrans in 2016", disse. Enfatizendu chì a Turchia hà u prublema di ghjunghje à u puntu chì l'ecunumia tedesca hà righjuntu in l'ultimi 200-300 anni in 15-20 anni, Burkay hà dettu: "Credemu chì quandu venemu à a fiera InnoTrans in Germania 10 anni dopu, avemu presentate cù almenu 5-6 cumpagnie giganti. Turchia pensa à investisce 10 miliardi di dollari in sistemi ferroviari in i prossimi 150 anni. Stu investimentu deve esse accoltu da e cumpagnie turche, cusì monitoremu attentamente a manera in chì e cumpagnie tedesche facenu affari ", disse.

"A crisa di l'audizione ùn affetta micca e relazioni cummerciale"

Rimarchendu chì e relazioni Turchia-Germania anu attraversatu un prucessu tensu per via di a crisa di "ascolta" in u periodu recente, İbrahim Burkay hà dettu: "Tuttavia, cum'è imprenditori di i dui paesi, pensemu chì tali prublemi pulitichi ùn anu micca riflette negativamente nantu e relazioni à longu andà ". Esprimendu chì a Germania hè un grande statu è ùn hè micca surprisante chì i grandi stati s'impegnanu in tali attività, Burkay hà dettu: "Pensemu chì se un paese produce pulitiche è prughjetti chì affettanu u mondu è a so regione, hè naturali di scuntrà tali avvenimenti. . Di sicuru, se Turchia sta à sente, deve esse à sente. Cum'è cumpagnie, chjamemu stu tipu d'attività di ricerca di u mercatu. Ùn averemu micca un prublema ecunomicu è puliticu seriu cù a Germania ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*