Tensione sottopassaggio in Maltepe

Tensione di i passaggi sotterranei in Maltepe: Un gruppu di residenti di u quartiere in Maltepe prutestava a chjusura di i passaggi sotterranei in u scopu di l'opere di Marmaray. Dichjarendu chì i zitelli chì vanu à a scola anu difficultà, i residenti di u quartieru dumandanu à a municipalità d'apre i passaggi sottumessi u più prestu pussibule.

Un gruppu di citadini chì vivenu in i distretti di Bağlarbaşı, Feyzullah è Yalı anu prutestatu à a chjusura di i passaggi sotterranei in u scopu di l'opere di Marmaray chjudendu a strada à u trafficu. Un gruppu di citadini chjusu u Ponte di Drama à u trafficu à 14.30 è hà pruvatu à fà sente a so voce. I residenti di u quartieru anu dichjaratu chì i so figlioli anu avutu difficultà per andà à a scola è anu dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul per alleviare e so lamentele.

I studienti chì abbandunonu a scola è u deputatu CHP Istanbul Kadir Gökmen Öğüt anu ancu sustinutu e famiglie chì anu chjusu u Ponte di Drama per circa una ora. Duranti l'azzione, ci era tensione trà i cunduttori è i citadini di tantu in tantu. E squadre di pulizzia sò ghjunte dopu un pocu tempu è anu dumandatu à i citadini per apre a strada. Intantu, ci sò stati discussioni di corta durazione trà a polizia è l'attivisti. L'ufficiali di pulizie antidisturbi sò ghjunti dopu un pocu tempu è anu spintu u gruppu attivista, aprendu una parte di a strada à u trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*