Primu autobus in u tunnel di Ovit

U primu autobus in u Tunnel Ovit: 2 mila 640 metri di u Tunnel Ovit di 25 chilometri, chì hè in custruzzione nantu à a muntagna Ovit à 12 mila 100 altitudine nantu à a strada di l'autostrada Rize-Erzurum, hè statu finitu.
U Vicepresidente di a Municipalità Metropolitana di Erzurum, Fevzi Polat, è i membri di l'assemblea anu esaminatu i travaglii in corso in u tunnel più longu di Turchia, Ovit, è anu ricevutu informazioni da l'autorità.
Alper Eryiğit, direttore di u prughjettu di a custruzzione di u Tunnel Ovit, hà dettu in una dichjarazione chì, se i travaglii cuntinueghjanu à u listessu ritmu, u tunnel serà finitu à a fine di u 2015.
Dichjarà chì e cundizioni di a terra di u tunnel sò difficili da u tempu à u tempu, Eryiğit hà dettu:
"Avemu principiatu u nostru travagliu in u 2012 è cuntinuvemu u nostru travagliu in doppiu turni per circa 2 anni. Avemu travagliatu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, è avemu ghjuntu à 12 mila 100 metri finu à avà. In totale, a lunghezza di u tunnel hè di 25 mila metri è 12 mila 100 metri sò finiti. Facemu u nostru travagliu da İspir è İkizdere in dui maneri. Avemu fattu una media di 3 mila prugressi da İspir. Avemu avanzatu una media di 2 mila da Rize. Quandu cullate una mità di stu tubu è l'altra parte, una media di 12 mila hè finita. Inoltre, i travaglii di béton cuntinueghjanu. A parte chì u béton hè finitu hè di circa 6 mila. U travagliu di béton di quasi a mità di a parte aperta hè ancu finitu.
Eryiğit, chì hà dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca avanzà rapidamente per via di e difficultà chì anu scontru in terra, hà dettu: "Ùn sapemu micca ciò chì scuntremu in terra. Senza e cundizioni di a terra è e diffirenzii in a terra, a nostra vitezza duppiarà. U nostru scopu hè di avanzà rapidamente. Spergu chì, se nunda va male, u tunelu serà finitu à a data specificata ".
- U Mari Neru è e regioni di l'Anatolia orientali è sud-est seranu cunnessi l'una cù l'altru
Polat è i membri di u cunsigliu chì l'accumpagnavanu anu visitatu ancu a custruzzione di u Tunnel Dallıkavak à una altitudine di 2 mila 349, chì hè a continuazione di Ovit.
Celalettin Keleş, l'ingegnere di cuntrollu di u tunnel, hà dichjaratu chì 52 per centu di u travagliu hè statu finitu.
Enfatizendu chì cù a fine di e custruzzioni di u tunnel di Ovit, Dallıkıvak è Kırık, u Mari Neru è e regioni di l'Anatolia orientale è sud-est seranu cunnessi, e dure cundizioni invernali seranu ridotte à u minimu, Keleş hà dettu:
"A caratteristica più impurtante di e custruzzioni di u tunnel hè chì u periculu di neve eccessiva è avalanche sparirà durante i mesi d'invernu. U trasportu, chì hè constantemente disturbatu durante i mesi d'invernu, serà realizatu in modu sicuru è sicuru. Circa u 6 per centu di a custruzione di 52 mila tunnel Dallıkavak hè stata finita finu à avà. 4 mila sò stati aperti in 3 tubi è 3 mila metri sò stati arcuati cù cimentu. U tunnel di Dallıkavak accurtà a strada esistente di 4,5 chilometri. À u listessu tempu, i prublemi sperimentati in u locu induve Dallıkavak Passage hè in l'invernu seranu eliminati. Piuttostu cà strade nevicate, ghiacciate, una strada più sicura è sana emergerà, è l'altitudine diminuirà. U vostru viaghju da a costa di u Mar Neru à Erzurum serà ridutta à 2 ore cù a fine di Ovit è Kırık.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*