5 miliardi d'investimenti ferroviari venenu

L'investimentu ferroviariu di 5 miliardi hè ghjuntu: u guvernu appruva a decisione di u Cunsigliu Superiore di Pianificazione (YPK) in quantu à l'implementazione, a coordinazione è u seguimentu di u prugramma 2015.

In a decisione di u Cunsigliu di i Ministri publicata in l'emissione d'oghje di u Gazzetta Ufficiale, hè statu dichjaratu chì l'obiettivu hè di monitorà è di realizà e pulitiche, strategie, piani regiunali, prugrammi è investimenti per u sviluppu regiunale in modu coordinatu per ottene. i miri in u prugramma 2015.

Trà e dumande di prughjetti in u prugramma d'investimentu in l'annu, quelli chì anu un costu di finu à 100 milioni di lire seranu decisu cù l'appruvazioni di u Ministru di u Sviluppu, è i prughjetti di più di 100 milioni di lire seranu decisi da YPK.

L'istituzioni pubbliche puderanu impiegà u persunale chì necessitanu per e facilità chì metteranu in opera, in u periodu d'investimentu, cù l'appruvazioni di u ministeru pertinente.

In a lista publicata in a Gazzetta Ufficiale, l'investimenti totali di l'imprese ecunomiche publica, i so filiali è l'istituzioni operative, più di a mità di u so capitale appartene à u publicu, per 2015 eranu previsti per esse 11.17 billion lira.

In cunsiquenza, u più grande investimentu hè statu fattu da l'Impresa di Ferrovie Statali (TCDD) cù 5.0 miliardi di lire, è Türkiye Elektrik İletim A.Ş. cù 1.65 miliardi di lire. (TEİAŞ) è Turkish Petroleum AO (TPAO) cù 1.45 miliardi di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*